گروه سینمایی هنرآنلاین: دانش‌بهزادی که در «بی‌نشان» به کارگردانی راما قویدل و تهیه‌کنندگی مرتضی رزاق کریمی نقش افشین را بازی می‌کند درباره ورود خود به پروژه به هنرآنلاین گفت: ابتدا قرار بود بازی‌گردان پروژه باشم. آقای رزاق‌کریمی مستند «خط باریک قرمز» را دیده بود و از این رو با شناختی که داشت، من را برای کار در این مجموعه دعوت کرد. در ادامه با کارگردان آشنا شدیم و پس از آن قرار شد بازی‌گردانی را شروع کنیم. حدود دو ماه کنار ایشان مشغول بودم که متاسفانه به دلیل متعهد بودن در کارهای دیگر نشد تا پایان راه کنار دوستان و همکارانم باشم، ولی به هر حال در همان مدت زمان محدود خیلی از مسائل اولیه مانند ویژگی نقش‌ها و... را با هم پیش بردیم.

وی ادامه داد: همان ابتدا که قرار بود بازی‌گردان پروژه باشم، آقای قویدل بازی در نقش افشین را به من پیشنهاد داد. بار اول قبول نکردم ولی از آنجا که آقایان قویدل و رزاق‌کریمی به بنده لطف داشتند، بار دیگر پیشنهاد را مطرح کردند و با توجه به شناختی که از هم داشتیم، شرایط مناسبی فراهم شد تا شخصیت افشین هم عمق بیشتر پیدا کند. بسیار از ایشان متشکرم که از پیشنهادهای من برای ارتقای نقش استقبال کردند. همه این موارد باعث شد «بی‌نشان» یک کار متفاوت و جدید در کارنامه من باشد و امیدوارم تماشاگران هم با این شخصیت ارتباط برقرار کرده باشند.

دانش‌بهزادی با اشاره به استاندارد بودن مجموعه تلویزیونی «بی‌نشان» گفت: با توجه به بضاعت تلویزیون و نگاهی که به سریال‌ها می‌شود، می‌توان گفت کاری قابل قبول تولید شده و به همین شکل بازخوردهای بسیار خوبی هم گرفتیم. حتما همه عوامل اطمینان داریم کار بهتر هم می‌توانست باشد اما شرایط و فضای تولید و نگاه مسئولان و تصمیم‌گیرنده‌ها به گونه‌ای است که کار کردن در فرآیند تولید محدود می‌شود. به بیان دیگر، یک سقفی برای کار کردن وجود دارد و از این رو دشوار است که بتوان یک پروژه‌ را به بهترین شکل ممکن پیش برد. فکر می‌کنم برای ارائه کارهای باکیفیت‌ لازم است این شرایط تغییر کند.

او درباره تجربه و همکاری خود با گروه تولید «بی‌نشان» اظهار کرد: کارها همیشه برای من مانند زندگی می‌ماند، چرا که همه ما کنار خانواده خویش، روزهای خوب، بد، شاد و غمگین تجربه می‌کنیم. وقتی اعضای یک گروه چند ماه کنار هم کار می‌کنند و روز و شب‌هایشان با هم سپری می‌شود، رفته رفته یک خانواده می‌شوند. من همیشه با یک عینک کلی به این ماجرا نگاه می‌کنم و برای من مهم است که از پس روزهای سخت بربیایم و با نیروی خوب به کار کردن کنار دوستان و همکاران ادامه دهم. این پروژه برای من بسیار تجربه خوبی بود و از همه عوامل تشکر می‌کنم، همچنین امیدوارم اگر باعث ناراحتی و مشکلی شده باشم، بنده را به بزرگی خود ببخشند.

این بازیگر درباره برنامه‌های جدید خود خاطرنشان کرد: قرارداد جدیدی برای یک سریال ۱۳ قسمتی بسته‌ام که درباره اوایل دهه شصت، استان و مردم خوب کردستان و رویدادهای سیاسی-اجتماعی مربوط به آن زمان است؛ کاری بسیار سخت و در عین حال جذاب. به همین دلیل مشغول تمرین و از جمله یادگیری لهجه کردی هستیم تا در روزهای آینده به همراه دوستان وارد فیلمبرداری شویم. همچنین مشغول کار در یک فیلم سینمایی به کارگردانی دوست عزیزم آقای محمد اسماعیلی هستم که یک فیلمنامه‌ فوق‌العاده جذاب، متفاوت و قوی و عوامل و بازیگران بسیار خوب دارد. از همین رو به نتیجه کار بسیار امیدوارم و به لحاظ هنری مطمئنم مخاطبان از آن لذت خواهند برد. علاوه بر این، بازی‌گردان فیلم سینمایی «سرهنگ ثریا» به کارگردانی و نویسندگی لیلی عاج هستم.