به گزارش  هنرآنلاین به نقل از مشاور رسانه‌ای، این فیلم پیش‌تر در جشنواره‌های آمریکا، کانادا، روسیه، گرجستان حضور داشته و در آستانه حضور در یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی تورفیلم ایتالیا از پوستر و تیزر آن رونمایی شد.

این جشنواره که از چهارم تا هشتم اکتبر ۲۰۲۲ در شهر رُم ایتالیا برگزار می‌شود و در بخش رویدادهای جشنواره ونیز ۲۰۲۲ حضور رسمی دارد، به فیلم‌های فرهنگ‌محور از کشورهای مختلف توجه بسیاری می‌کند. فرش قرمز این جشنواره در سالن سینمارویال این شهر برگزار خواهد شد. 

پس از اکران فیلم‌های منتخب کوتاه و بلند، هیئت داوران برای انتخاب بهترین آثار و اهدای جوایز، آن‌ها را به رقابت خواهند گذاشت. فیلمنامه «زمانی برای از دست دادن» به طور مشترک توسط محمدرضا بهشتی و مریم موسویان به نگارش در آمده است. 

مریم موسویان از چهره‌های جدید سینما و تلویزیون در کنار محمد رستم‌زاد بازیگران اصلی این فیلم هستند. حسن عسگری، آرمینه زیتونچیان، آرتویت زهرابیان، آرزو تاجی، امیر کاظمی و آوین نقویان دیگر بازیگرانی هستند که در «زمانی برای از دست دادن» ایفای نقش می‌کنند.

عوامل اصلی این فیلم عبارتند از مدیر فیلمبرداری: آرش سیفی، مدیر تولید: اکبر محمدی، مدیرصدابرداری: هادی‌ساعدمحکم، دستیار اول‌ کارگردان و برنامه‌ریز: آزاده آقامیری، ‎طراح صحنه: امید نجومی، طراح لباس: سحر آشتیانی، مدیر صداگذاری: مهدی جمشیدیان، موسیقی: محمود والانژاد، طراح گریم: آوا فشنگچی و نیما عبدی، منشی صحنه: فاطمه احمدی، جلوه‌های ویژه بصری: احمد خدابنده، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک، مجری جلوه‌های ویژه میدانی: رضا شفیعی، عکاس: فاطمه راجزی، گرافیست و طراح پوستر: محمدرضا بهشتی، مجری طرح: Night Film Studio، سید محمدرضا هراتی، تهیه‌کنندگان: مهدی شهیدی، محمدرضا بهشتی و اکبر محمدی.

پخش این فیلم بر عهده First Screen Film به مدیریت سولماز اعتماد است.