گروه سینمایی هنرآنلاین: هر هفته شاهد اکران فیلم‌های تازه در سینماها هستیم و همین موضوع سبب شده مخاطبان ثابت سینما هر هفته فیلم تازه‌ای را برای تماشا انتخاب کنند. البته در این میان برخی فیلم‌ها نیز با توجه به شرایط اکران و اختصاص سالن‌ها و سانس‌های کم، نمی‌توانند اتفاق خوبی را در گیشه رقم بزنند و همین موجب شده نسبت به این مدل اکران معترض باشند.

آخرین ساخته نرگس آبیار مطابق انتظار و پیش‌بینی‌ها با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده و تا شنبه ۲۹ مرداد به فروش یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان رسیده که نشان از استقبال مخاطبان از اکران سه روز ابتدایی این فیلم دارد. «ابلق» با در اختیار داشتن ۱۸۶ سالن سینما تاکنون در ۱۱۶۲ نوبت به نمایش درآمده و ۴۰ هزار و ۲۹۵ مخاطب داشته است. بهرام رادان، الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، مهران احمدی، گلاره عباسی، گیتی معینی، شادی کرم رودی، امین میری، فاطمه کریمیان بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

سومین فیلم حمید زرگرنژاد بعد از «پایان خدمت» و «ماهورا» از چهارشنبه ۲۶ مرداد اکران عمومی خود را آغاز کرده اما از شرایط مطلوبی بهره نمی‌برد. «برای مرجان» با در اختیار داشتن تنها ۲۸ سالن سینما تاکنون (شنبه۲۹ مردادماه) در ۵۶ سانس به نمایش گذاشته شده و ۵۴۲ نفر آن را تماشا کرده‌اند. البته باتوجه به شرایط اکران «برای مرجان» نمی‌توان درباره استقبال مخاطبان از آن نظر داد. شاید در ادامه با اضافه شدن سالن‌های سینما برای این فیلم شاهد استقبال خوبی از مخاطبان باشیم. پگاه آهنگرانی، بهزاد جعفری، جمشید هاشم‌پور، برزو ارجمند، علیرضا استادی، فریبا متخصص، رامین راستاد، امید روحانی، مریم بوبانی بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.