به گزارش هنرآنلاین، روح‌الله موحدی طراح پوستر این دوره از جشنواره گفت: در طراحی این پوستر بیشتر می‌خواستم موضوع هدایت‌گری و روشن‌گری هنر و به معنای اخص آن سینما را نمایش دهم، آن حلقه‌های نگاتیو که عدد هشت را تشکیل داده‌اند به هشتمین دوره جشنواره فیلم شهر اشاره دارد. امیدوارم زحمات دوستان را جبران کرده باشم و بتوانیم به جذب مخاطب و اهداف جشنواره کمک کنیم.

روح‌اله موحدی، متولد ۱۳۶۳ در مشهد است. او فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی ارشد گرافیک دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران، مدرس دانشگاه‌های تهران، الزهرا و صدا و سیما و طراح گرافیک و مدیر هنری است. وی همچنین عضو انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، عضو انجمن صنفی طراحان گرافیک متحرک، عضو کانون مدیران و طراحان تبلیغات سینمای ایران (خانه سینما) است و تاکنون دو بار در جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت سیمرغ بلورین و دو بار در جشنواره فیلم شهر برنده تندیس بهترین آنونس شده است. او طراح تبلیغات فیلم‌های «سیانور»، «ماجرای نیمروز»، «دارکوب»، «گرگ‌بازی»، «غلامرضا تختی»، «شب طلایی»، «خانه‌ای در خیابان چهل‌ویکم»، «حوض نقاشی» و... است. 

هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، به دبیری مجید اکبرشاهی تابستان سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند برای دریافت آخرین اطلاعات هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر به کانال تلگرامی t.me/shahrfilmfest و اینستاگرام www.instagram.com/shahrfilmfest مراجعه کنند.