به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی فیلم، دومین اکران مردمی فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» شامگاه اول تیر با حضور استاد علی نصیریان، بهروز شعیبی کارگردان، الهام کردا و امین میری بازیگران و محمود بابایی تهیه‌کننده فیلم در پردیس سینما گالری ملت برگزار شد.

پیش از نمایش فیلم الهام کردا در سخنانی کوتاه عنوان کرد: از همه شما عزیزان قدردانی می‌کنم که «بدون قرار قبلی» را برای دیدن انتخاب کرده‌اید و برای من بسیار ارزشمند است در این شرایط دشوار به سینما می‌آیید و چراغ سینما را روشن نگه می‌دارید. من و عوامل فیلم عاشق این اثر هستیم، امیدوارم شما نیز از تماشای فیلم لذت ببرید و اگر دوست داشتید آن را به دوستان خود توصیه کنید.

امین میری، بازیگر فیلم گفت: من بسیار خوشحالم که امشب کنار شما هستم و برای من باعث افتخار است استاد نصیریان قرار است «بدون قرار قبلی» را به تماشا بنشینند. من فیلم را خیلی دوست دارم و خوشحالم که در این پروژه کنار آقایان شعیبی و بابایی حضور داشتم. امیدوارم هم برای شما مخاطبان عزیز هم برای استاد گرانقدرم آقای نصیریان این فیلم راضی‌کننده باشد.

Gharar (2)

بابایی تهیه‌کننده فیلم در ادامه از حضور استاد علی نصیریان و خانواده فرزندان اوتیسمی در سالن ابراز خوشحالی کرد و شعیبی کارگردان «بدون قرار قبلی» هم گفت: من به استاد علی نصیریان که افتخار داده و برای تماشای فیلم به اینجا آمده‌اند، خیر مقدم می‌گویم. امروز در هر حوزه‌ای بزرگانی داریم که امپراطور آن حوزه محسوب می‌شوند و به نظر من استاد علی نصیریان امپراطور هنر نمایش هستند. حضور ایشان برای تماشای «بدون قرار قبلی» بزرگ‌ترین افتخاری است که این سال‌ها نصیب من شده است.

وی افزود: ما با بزرگان‌مان عاشق سینما می‌شویم، این روزها فیلمی با بازی استاد نصیریان در سینماها در حال اکران است که استاد بزرگ و گرانقدرم آقای داریوش مهرجویی آن را کارگردانی کرده است. همه ما با فیلم‌های ایشان به سینما علاقمند شده‌ایم. به همه شما عزیزان پیشنهاد می‌کنم «لامینور» را در سینماها تماشا کنید. امروز تولد استاد عزیزم آقای عباس کیارستمی است، یاد و خاطره ایشان را گرامی می‌داریم و امیدوارم خداوند همه بزرگان را حفظ کند.

همچنین پس از تماشای فیلم، علی نصیریان ضمن تقدیر از بهروز شعیبی و عوامل اظهار کرد: «بدون قرار قبلی» سینماست و داستان یک احساس انسانی را به تصویر می‌کشد. یکی از نقاط قوت فیلم پرداختن به اختلال اوتیسم و چقدر زیبا زندگی یک کودک اوتیسمی را روایت می‌کند که این نشاندهنده خلاقیت بالای کارگردان است، چرا که انسان‌ها به صورت خود واقعی نشان داده می‌شوند.

Gharar (1)

بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر در پایان خاطرنشان کرد: «بدون قرار قبلی» در رده فیلم‌های بسیار تاثیرگذار است چون توانسته حس انسانی را جاری کند. من از آقای شعیبی انتظار کارهای فوق‌العاده دارم چون توانایی بالای ایشان را در تولید فیلم خوب و تاثیرگذاری چون «بدون قرار قبلی» دیده‌ام.

پیش از آغاز این برنامه پوستر جدید فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» با طرحی از محمد روح‌الامین در حضور علی نصیریان رونمایی شد. این فیلم محصول بنیاد سینمایی فارابی با مشارکت موسسه تصویر شهر است که از 18 خردادماه اکران عمومی آن در سینماهای سراسر کشور آغاز شده است.