گروه سینمایی هنرآنلاین: همزمان با بالا گرفتن انتقادها و اعتراض‌های کاربران شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها به جایزه‌ای که هیات داوران جشنواره فیلم کن به بازیگر زن فیلم موهن، ضد دینی و ضد ایرانی «عنکبوت مقدس» اهدا کرد، محمدمهدی اسماعیلی هم با نوشتن یک توییت در صفحه شخصی خود در توییتر به این ماجرا پرداخت.

در توییت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است: «ایران‌زمین به هنرمندانی افتخار می‌کند که با عشق آل‌الله، قدرشناس ایثار حافظان امنیت و سربلندی سرزمین‌مان هستند. هنرمندانی که زرق و برق جشنواره‌های سیاست‌زده و تبلیغات رسانه‌های مزدور اجنبی‌پرست، آنان را در مقابل باورهای بلند ملت قهرمان قرار نمی‌دهد.» اسماعیلی برای این توییت از هشتگ «سلام بر امام مهربانی» استفاده کرده تا به گونه‌ای اعتراض خود را به سازندگان فیلم موهن علیه امام رضا علیه‌السلام نشان دهد.

Ehsan1

پس از آنکه بازیگر زن «عنکبوت مقدس» از هیات داوران جشنواره کن جایزه گرفت، برخی چهره‌های سرشناس این جایزه را به او تبریک گفتند. از جمله احسان علیخانی، مجری و همه‌کاره «عصر جدید» که اندکی بعد با فهمیدن اصل ماجرا، استوری خود را در اینستاگرام پاک کرد و با نوشتن «دانستن ندانستن خودش آغاز دانستن است»، یک قاب شبانه از حرم مقدس ثامن الحجج(ع) در مشهد مقدس با مخاطبانش به اشتراک گذاشت و نوشت: «ما را کبوترانه وفادار کرده است...»