به گزارش هنرآنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی با صدور پروانه نمایش فیلم های «پیتوک»، «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» و «آهنگ دو نفره» موافقت کرد.

شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی در جلسه اخیر با صدور پروانه نمایش برای فیلم‌های «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» به تهیه‌کنندگی محمدرضا شرف‌الدین و کارگردانی امیراطهر سهیلی، «پیتوک» به تهیه‌کنندگی سیدمحمد قاضی و کارگردانی سیدمجید صالحی و «آهنگ دو نفره» به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی و کارگردانی آرزو ارزانش موافقت کرد.

«پیتوک» اولین فیلم بلند سینمایی سید مجید صالحی است که تهیه‌کنندگی آن برعهده سید محمد قاضی است و نویسندگی آن را امیررضا نوری پرتو و صادق خوشحال انجام داده اند. مهتاب کرامتی، هادی حجازی فر، احسان بذلی، الناز حبیبی، شاهرخ فروتنیان، شیرین آقاکاشی، روناک قاسمی، محمد هادی عطایی، کورش اسداللهی، بازیگر خردسال یزدان کوکبی و حسن پورشیرازی بازیگرانی هستند که به ایفای نقش می پردازند. در خلاصه داستان «پیتوک» با موضوع اجتماعی آمده است: وقتی میز بیلیارد از توپ ها خالی میشه، پیتوک وسط اون میز تنها می مونه، تنهای تنها …

«زنانی که با گرگ ها دویده اند» نخستین ساخته امیراطهر سهیلی است و تهیه‌کنندگی آن را محمدرضا شرف الدین برعهده داشته است. لعیا زنگنه تنها بازیگر این فیلم سینمایی است.

فیلم سینمایی «آهنگ دونفره» به کارگردانی آرزو ارزانش و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی است که در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «چقدر مسیر زندگیمان با مسیر دود سیگار یکیست، هردو به سمتی میرود که دلمان نمیخواهد…» احمد مهرانفر، بهاره کیان افشار، امیرحسین رستمی، فرزاد فرزین، علیرضا استادی، النا حیدری، سهی بانو ذوالقدر، شیرین آقا کاشی، حمیدرضا دشتی و علی برقی از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.