به گزارش هنرآنلاین، فیلم کوتاه «زنگ تفریح» به کارگردانی نوید نیکخواه آزاد در تازه‌ترین حضور جهانی خود، در بخش موضوع آزاد بیست و سومین دوره جشنواره دانشجویی فیلم کوتاه «سانتا ماریا دی یوروپا» با نه فیلم دیگر از اسپانیا و فرانسه به رقابت پرداخت و جایزه بهترین فیلم کوتاه در این بخش را از آن خود کرد.

جشنواره دانشجویی «سانتا ماریا دی یوروپا» سالانه توسط دانشجویان دانشگاه کمپلوتنسه مادرید (Complutense University of Madrid) سازمان‌دهی شده و با هدف حمایت از تولید فیلم‌های کوتاه فیلمسازان دانشجو و هموار کردن مسیر آنها در فیلمسازی حرفه‌ای در مادرید اسپانیا برگزار می‌شود.

بیست و سومین دوره جشنواره دانشجویی «سانتا ماریا دی یوروپا» (University Short Film Contest C.M.U. Santa María De Europa) ۲۹ فروردین (۱۸ آوریل) آغاز به کار کرد و چندی پیش به کار خود پایان داد. این فیلم به نمایندگی از مدرسه فیلمسازی و پژوهش‌های سینمایی «هیلاج» با مدیریت امیرشهاب رضویان در این جشنواره به رقابت پرداخت.

«زنگ تفریح» به تهیه‌کنندگی مشترک نوید نیکخواه آزاد و دلیا گیه‌را پارا (Delia Guerra Para) محصول مشترک ایران و اسپانیا است که با نام بین المللی "The Recess" تاکنون در نود و دو جشنواره بین‌المللی به رقابت پرداخته و هفده جایزه کسب کرده است.