گروه سینمایی هنرآنلاین: شبکه نمایش در آستانه روز جهانی قدس در همراهی با مردم مظلوم فلسطین و همزمان‌ با سومین کنگره قدس شریف، گزیده فیلم‌های با موضوع مقاومت مردم فلسطین را روی آنتن می‌برد. این فیلم‌ها در بخش مرور آثار شبکه نمایش هر روز ساعت ۲۱ پخش می‌شوند.

روز شنبه سوم اردیبهشت فیلم «ناجی علی» محصول ۱۹۹۱ به کارگردانی عاطف طیب، فیلمساز مصری پخش خواهد شد. فیلم داستان زندگی کارتونیست فلسطینی را روایت می‌کند که از هنرمندان برجسته این کشور است. یکشنبه چهارم اردیبهشت فیلم ایرانی «آتش پنهان» محصول ۱۳۶۹ ساخته حبیب کاوش پخش می‌شود و دوشنبه نوبت «ابوزینب» محصول ۱۳۹۳ به کارگردانی علی غفاری می‌رسد. فیلم داستان زندگی عامر کلاکش، از قهرمانان لبنانی مقاومت در برابر رژیم غاصب صهیونیستی است.

«سی و سه روز» به کارگردانی جمال شورجه محصول ۱۳۶۹ روز سه‌شنبه روی آنتن می‌رود و روز چهارشنبه «شکارچی شنبه» محصول ۱۳۸۸ ساخته پرویز شیخ طادی پخش می‌شود. فیلم با بازی علی نصیریان به داستان و ماجرای شکل‌گیری اشغال فلسطین به دست صهیونیست‌ها می‌پردازد و ریشه‌های شکل‌گیری این رژیم منحوس را به نمایش می‌گذارد.

«بازمانده» که یادگار مرحوم سیف‌الله داد و از ماندگارترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران درباره فلسطین مظلوم محصول سال ۱۳۷۳ است از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود. فیلم بر اساس داستانی از غسان کنفانی با نام «بازگشت به حیفا» ساخته شده و به ورود اشغالگران صهیونیست به حیفا در ۱۹۴۸ می‌‌پردازد. روز جمعه هم «فیلادلفی» محصول ۱۳۸۹ ساخته اسماعیل رحیم‌زاده پخش می‌شود.