گروه سینمایی هنرآنلاین: فیلمساز جوان ایرانی با «ابد و یک روز» در داخل ایران درخشید و با «متری شیش و نیم» نامزد دریافت جایزه سزار بهترین فیلم خارجی از معتبرترین جوایز سینمایی فرانسوی‌ها شد. او حالا این فرصت را دارد با فیلم سوم خود با بزرگان سینمای جهان رقابت کند و «برادران لیلا» را در بخش مسابقه رسمی یکی از مهم‌ترین رویدادهای سینمایی جهان به نمایش بگذارد.

روستایی که دو فیلم اولش هر کدام حدود دو ساعت زمان داشتند، به نظر می‌رسد در فیلم سوم یک رکورد هم زده و «برادران لیلا» را در یک نسخه 165 دقیقه‌ای آماده نمایش کرده است. سعید پورصمیمی، نوید محمدزاده، ترانه علیدوستی، پیمان معادی و فرهاد اصلانی بازیگران اصلی این فیلم هستند که از جزئیات ماجراها و خط داستانی آن کمتر کسی خبر دارد.

شرکت معتبر وایلد بانچ که دفتر مرکزی آن در برلین آلمان است، حق پخش بین‌المللی «برادران لیلا» را در اختیار دارد و باید دید در بازار فیلم جشنواره کن کدام شرکت بزرگ آمریکایی حق پخش آن را در آمریکای شمالی از آن خود می‌کند.

نکته مهم در انتشار تصاویر و پوسترهای «برادران لیلا» اینکه هنوز تصویری از معادی در فیلم سوم روستایی به رسانه‌ها راه نیافته و البته اصلانی هم پس از حاشیه‌های مربوط به آزار رساندن به همکاران زن و مرد پشت صحنه سینمای ایران، روزه سکوت گرفته است.

Leila4

Leila1

Leila