به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی تصویر شهر، مجید اکبرشاهی با اشاره به رشد مخاطبان سینماهای این موسسه گفت: نوروز امسال در سینماهای موسسه تصویر شهر شاهد رشد مخاطب و افزایش فروش فیلم‌ها بودیم که در مقایسه با سال گذشته، آمار مخاطبان افزایش بسیار چشمگیری داشته است. سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی، رنگ بندی استان و ظرفیت پنجاه درصدی سینماها استقبال مخاطبان چندان رضایت بخش نبود ولی نوروز امسال تعداد ۵۳ هزار و ۵۰۰ نفر در سینماهای این مجموعه به تماشای فیلم‌ها نشستند.

اکبرشاهی ادامه داد: موسسه تصویر شهر- سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مسئولیت اداره چهار پردیس سینمایی را برعهده دارد که پردیس سینما گالری ملت با ۱۲ سالن نمایش، سینماهای راگا و تماشا در منطقه شهرری و یافت آباد هر کدام با سه سالن نمایش و پردیس سینمایی رازی در میدان گمرگ با ۲ سالن نمایش میزبان شهروندان و علاقمندان به سینما بوده است.

وی گفت: با برنامه ریزی که امسال انجام دادیم تصمیم گرفتیم که قیمت بلیت سینما در پردیس سینمایی رازی که در منطقه ۱۱ شهرداری تهران واقع شده است را افزایش ندهیم و این سینما همانند سال گذشته در تمام ایام هفته بلیت را با بها ۱۵ هزار تومان به مخاطبان ارائه می‌دهد. این نکته یکی از مهمترین عوامل افزایش اقبال مخاطبان در منطقه جنوب شهر تهران بوده است.

اکبرشاهی تصریح کرد: ما امسال کوشیدیم ظرفیت هر سینما، قابلیت فیلم‌ها در جذب مخاطب، گرایش مردم هر منطقه و توان هر سینما برای جذب حداکثری تماشاگر را بسنجیم و بر اساس این مولفه‌ها، سینماها را مدیریت کردیم.

مدیرعامل موسسه تصویر شهر در پایان گفت: فروش قابل قبول فیلم‌ها در آغاز سال ۱۴۰۱ و قرن جدید نویدبخش روزهایی خوب برای سینمای ایران است. امیدوارم استقبال مخاطبان از فیلم‌ها ادامه داشته باشد و امسال، رونق به سالن‌های سینما بازگردد.