گروه سینمایی هنرآنلاین: «مارمولک»، «ماهی فضانورد»، «کودک۵۰ ساله»، «جنگ فردا»، «دیزی کوئوکا، ترسناک ترین حیوان دنیا»، «مرد آزاد»، «لبه پرتگاه»، «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها»، «یدو»، «سه نخاله خوش شانس»، «انگل»، «ونوم: کارنیج وارد می‌شود»، «بازگشت به صحرا»، «ما قهرمانیم»، «شرق»، «زاپاس» و «رسوایی ۱» فیلم‌هایی هستند که امروز پنجشنبه ۴ فروردین ماه از شبکه‌های مختلف تلویزیون پخش می‌شوند. در ادامه ضمن اعلام زمان پخش این فیلم‌ها، به معرفی مختصری از آنها نیز پرداختیم. 

«مارمولک» در شبکه یک

فیلم سینمایی «مارمولک» به کارگردانی «کمال تبریزی»، ساعت ۱۱ صبح از شبکه یک پخش می‌شود. این فیلم درباره رضا مثقالی معروف به رضا مارمولک دزد سابقه داری است که بارها دستگیر و زندانی شده، اما در آخرین دستگیری، اتهام او سرقت مسلحانه‌است. او در حادثه‌ای مجروح و به بیمارستان خارج از زندان منتقل می‌شود. در آنجا لباس یک روحانی بیمار را می‌رباید و در لباس روحانیت موفق به فرار از زندان می‌شود... در این فیلم پرویز پرستویی، بهرام ابراهیمی، شاهرخ فروتنیان، رضا سعیدی، مهران رجبی، رعنا آزادی‌ور و فریده سپاه‌منصور به ایفای نقش پرداختند.

پخش انیمیشن و فیلم تازه در شبکه دو

انیمیشن جدید «ماهی فضانورد» به کارگردانی «سلیا کاتوندا و رودریگو ابا»، ساعت ۸ امروز از شبکه دو سیما پخش می‌شود. این انیمیشن روایتی از یک ماهی در لباس فضایی است که شباهتی به غواص‌ها دارد، با این تفاوت که او به کمک این لباس می‌تواند از آب بیرون آمده و در فضای خشکی مثل یک سفینه پرواز کند....

همچنین در این روز فیلم تازه تولید شده «کودک۵۰ ساله» به کارگردانی «عباس شوقی»، ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. داستان این فیلم درباره پژمان، نوجوانی بی ادب و سر به هواست که صحبت های پدر و مادر و مدیر و معلمانش هیچ تاثیری در تغییر رویه او ندارد... . مهدی صبایی، مجید مشیری، شهرام عبدلی و ساغر عزیزی از جمله بازیگران این فیلم هستند. 

شبکه چهار و پخش یک فیلم تازه خارجی

فیلم سینمایی «جنگ فردا» به کارگردانی «کریس مک‌کی» که تاکنون نمایشی در تلویزیون نداشته است،  ساعت ۲۰:۳۰ همین روز از شبکه چهار روی آنتن می‌رود. این فیلم با بازی کریس پرت، ایوان استراهاوسکی، جی. کی. سیمونز، بتی گیلپین و ادوین هاج؛ درباره دن فورستر یک نظامی منفک شده است که در مدرسه معلم علوم بوده اما برای پیدا کردن کار مناسب در حال جستجو است...

شبکه پنج و آثاری تازه

فیلم سینمایی جدید «دیزی کوئوکا، ترسناک‌ترین حیوان دنیا» به کارگردانی ریکارد کوسو ساعت ۹:۳۰ امروز از شبکه پنج پخش می‌شود. داستان این انیمیشن حول محور یک کوئوکا می‌چرخد که یک موجود غیرقابل تحمل اما در عین حال قابل ستایش، خوش بین و آینده‌نگر به‌نام دیزی است...

همچنین فیلم سینمایی «مرد آزاد» به کارگردانی شاون لوی دیگر اثر دیده نشده‌ای است که ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. در خلاصخ داستان این فیلم که در آن جودی کومر و رایان رینولدز به ایفای نقش پرداختند، آمده است: گای در یک بازی کامپیوتری زندگی می‌کند و بر اساس کدی شخصیتش طراحی شده است... .

آثار متنوع در شبکه نمایش

فیلم سینمایی «لبه پرتگاه» به کارگردانی ییمو ژانگ ساعت ۱ بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: در دهه ۱۹۳۰ دولت دست نشانده ژاپن در منچوری حکومت می کند که مخالفان زیادی در بین مردم دارد، یک گروه از نیروهای کمونیست آموزش دیده در شوروی از طریق مرز این کشور با چین، وارد چین می شوند تا با انجام یک سری عملیات خرابکارانه دولت را تضعیف کرده و دولت خود را بر سر کار بیاورند...

همچنین فیلم سینمایی «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها» به کارگردانی «دیوید یتس»، ساعت ۱۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: در دنیای جادو و جادوگری، همان جایی که هری پاتر و آلبوس دامبلدور بعدها با لرد ولدمورت می جنگند، نیوت اسکمندر متخصص حیوانات شگفت انگیز در سال ۱۹۲۶ در شهر بزرگ نیویورک از قطار پیاده می شود و درگیر قصه ای پر از جادو و حادثه می‌گردد...

فیلم سینمایی «یدو» به کارگردانی مهدی جعفری دیگر فیلمی است که در این روز، ساعت ۱۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود. داستان فیلم درباره ماه‌های آغازین جنگ تحمیلی است. دورانی که خانواده‌های شهرهای مختلف خوزستان به ناچار خانه و کاشانه و همه دلبستگی خود را رها کردند و به شهرهای دیگر پناه بردند تا جان خود را نجات دهند. اما در این میان مادری قصد ندارد خانه و کاشانه خود را رها کند... . ستاره پسیانی، میلاد صویلاوی، محمدمهدی آلبو علی، ریحانه آریامنش، اکبر اودود، سعید آلبو عبادی، عبدالحلیم تقلبی، رضا نوری، حسین پوریده، آرمان آسایش، طاهره نیک‌آزاد و یاسین مسعودی در فیلم سینمایی «یدو» به ایفای نقش پرداختند. 

همچنین فیلم سینمایی «سه نخاله خوش‌شانس» به کارگردانی کامیلو ماستروسینکه ساعت ۱۹ از شبکه نمایش پخش می‌شود. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: آنتونیو بونوکور، سرایدار یک ساختمان در رم است که چمدانی به وی می رسد. در این چمدان چند کلیشه اصلی از بانک ایتالیا وجود دارد که برای چاپ اسکناس ۱۰ هزار لیره ای است ... .

فیلم سینمایی «انگل» به کارگردانی بونگ جون هو که از آثار تحسین‌شده در جهان به شمار می‌آید، ساعت ۲۱ ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود. داستان این فیلم درباره خانواده کیم است که در زیرزمین یک آپارتمان کوچک زندگی می کنند و مشاغل موقت خانگی با درآمد کم دارند، و برای تأمین مخارج زندگی خود وارد چالش های مختلفی می شوند که زندگی آنها را دگرگون می کند.

فیلم سینمایی جدید «ونوم: کارنیج وارد می شود» به کارگردانی «اندی سرکیس» نیز ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یک سال پس از وقوع حوادث قسمت قبل، روزنامه نگار تحقیقی ادی براک تلاش می کند زندگی خود را با میزبان بیگانه‌اش ونوم که به وی توانایی‌های فوق بشری داده است، سازگار کند. در این میان ادی تلاش می کند با یک قاتل زنجیره‌ای به نام کلیتوس کاسدی که پس از یک اعدام ناموفق از زندان فرار کرده و اکنون میزبان یک موجود بیگانه مشابه ونوم به نام کارنیج شده است، مقابله کند ... .

داستان فرار از باغ وحش در شبکه کودک

فیلم سینمایی جدید «بازگشت به صحرا» به کارگردانی «هری کریپس و کلر نایت»، ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش می‌شود. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یک مار سمی به نام مدی، یک مارمولک خاردار به نام زوئی، یک عنکبوت مودار به نام فرانک و یک عقرب به نام نایگل در باغ وحشی زندگی می‌کنند. مدی از اینکه مردم و بچه‌ها از او می‌ترسند و او را هیولا می‌نامند ناراحت می‌شود. برعکس، همه مردم یک کوالای کوچک بامزه به نام پرتی‌بوی را دوست دارند. این اتفاق باعث می‌شود یک گروه فرار شبانه شکل بگیرد... .

فیلمی با بازی ریانکا چوپرا در شبکه امید

فیلم سینمایی جدید «ما قهرمانیم» به کارگردانی «رابرت رودریگز»، ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.در خلاصه داستان این فیلم که در آن بازیگرانی همچون پریانکا چوپرا، پدرو پاسکال، یایا گوسلین، بوید هالبروک، سانگ کانگ، تیلور دولی، کریستین اسلیتر، هیلی رینهارت و کریستوفر مک‌دونالد به ایفای نقش پرداختند، آمده است: وقتی مهاجمان بیگانه ابرقهرمانان زمین را می ربایند، فرزندان آنها باید با هم متحد شوند و یاد بگیرند که با هم کار کنند تا بتوانند والدین خود و دنیا را نجات دهند...

سردرگمی سرباز در شبکه افق

فیلم سینمایی جدید «شرق» به کارگردانی «جیم تایهوتو»، ساعت ۱۶ از شبکه افق پخش خواهد شد. داستان این فیلم درباره یک سرباز جوان هلندی است که برای سرکوب تلاش های استقلال طلبانه پس از جنگ جهانی دوم، به اندونزی، از مستعمرات هلند، اعزام شده و هنگامی که به گردان یک فرمانده سرسخت می رسد، بین وظیفه و وجدانش دچار سردرگمی می شود و ...

یک کمدی پرطرفدار در شبکه شما

فیلم سینمایی «زاپاس» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش خواهد شد. در خلاصه داستان فیلم آمده است: یک تیم فوتبال متعلق به اهالی شهر رامیان که در دسته سوم کشور فعالیت داشته به دسته دوم صعود می‌کند. سعید از بازیکانان این تیم است که در آخرین لحظات بازی آخر دچار مصدومیت تاندون پا می‌شود و سلامتی‌اش به خطر می‌افتد... .در این فیلم سینمایی؛ امیر جعفری، ریما رامین‌فر، احمد مهران فر، الناز حبیبی و شبنم مقدمی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

ده‌نمکی در شبکه سلامت (با رابط ناشنوا)

فیلم سینمایی «رسوایی ۱» به کارگردانی «مسعود ده نمکی»، ساعت ۱۱ با رابط ناشنوایان از شبکه سلامت پخش می‌شود. خلاصه داستان فیلم از این قرار است که: افسانه دختر بدنام محل که مورد توجه همسایه ها است به علت بدهی های خود و پدرش تحت فشار و در آستانه فروپاشی کامل اخلاقی است. او پس از ربودن سفته های پدرش، به هنگام فرار با حاج یوسف روحانی زاهد محل برخورد می کند. حاج یوسف در مسیر کمک به افسانه دچار مشکلاتی می شود... . اکبر عبدی، الناز شاکردوست، کامران تفتی، ارسلان قاسمی و محمدرضا شریفی نیا در فیلم سینمایی «رسوایی ۱» ایفای نقش کرده اند.