گروه سینمایی هنرآنلاین: شعیبی در چهلمین جشنواره فیلم فجر با فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» در بخش مسابقه حضور داشت و روز اختتامیه برنده سیمرغ زرین بهترین فیلم از نگاه ملی شد. او که میهمان برنامه «تشرف» با اجرای محمدرضا حسینیان در حرم مطهر رضوی شده بود، جایزه ارزشمند خود را به موزه آستان قدس اهدا کرد.

وقتی مجری برنامه از شعیبی پرسید دوست دارد بدون قرار قبلی چه اتفاقی برایش بیفتد، لختی سکوت کرد و گفت: «اینجا؟ نمی‌توانم بگویم. واقعا چیزی هست در دلم خیلی هم دوست ندارم حالا...» ناگهان یک زنگ به صدا درآمد و حسینیان متنی را که از گوشی به او می‌رساندند چنین بازگو کرد: «با توجه به درخواست امروز صبح در جلسه دیدار با تولیت آستان قدس داشتید، با درخواست خادمی شما موافقت شد و حالا شما خادم افتخاری حرم حضرت رضا علیه‌السلام هستید بدون قرار قبلی.»

کارگردان جوان سینمای ایران هم با سکوتی طولانی و بغضی در گلو از این افتخار که نصیبش شده سپاسگزار کرد. شعیبی در «بدون قرار قبلی» داستان زنی را روایت می‌کند که همراه پسر بیمارش پس از سال‌ها به ایران بازمی‌گردد و با سفر به زادگاه پدری به درکی تازه از گذشته خود می‌رسد. بخش‌هایی از این فیلم در مشهد و حرم امام رضا علیه‌السلام می‌گذرد و نقش‌های اصلی آن را پگاه آهنگرانی، الهام کردا، مصطفی زمانی، عرفان ابراهیمی و صابر ابر بازی کرده‌اند.