به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان که شامگاه گذشته به همین منظور به منزل این هنرمند خونگرم جنوبی رفته بود، ضمن ابلاغ سلام وزیر ارشاد گفت: دکتر اسماعیلی شخصاً پیگیر شرایط و مشکلات شما هستند و این دیدار نیز صرفاً با هدف رفع مشکلات اعلامی شما تشکیل شده است.

همچنین در بخش دیگر این دیدار سیدمجید پوراحمدی، مدیر عامل صندوق اعتباری هنر در تماس تلفنی با عفراویان جویای وضعیت معیشتی وی شد و از قول مساعد برای رسیدگی به درخواست‌های این بازیگر با قید فوریت سخن گفت. عفراویان هم در این دیدار صمیمی ضمن بازگو کردن خاطراتی از بازی در «باشو غریبه‌ کوچک»، از مشکلات شخصی و معیشتی خود و رسیدگی نکردن به آنها در سال‌های گذشته گلایه کرد.

وی با ابراز  قدردانی ویژه از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پیگیری مشکلاتش افزود: حمایت وزیر فرهنگ و صندوق اعتباری هنر در این شرایط خاص زندگی برایم بسیار ارزشمند است.

در پایان این دیدار از سوی دکتر اسماعیلی به پاس تلاش‌های عدنان عفراویان در حوزه فرهنگ و هنر به ویژه نقش‌آفرینی در یکی از آثار ماندگار سینمای ایران هدیه نقدی و لوح تقدیر به این هنرمند اهدا شد.