گروه سینمایی هنرآنلاین: علی اوجی که در مقام تهیه‌کننده با سه فیلم «خائن‌کشی»، «۲۸۸۸» و «بی‌مادر» در جشنواره امسال حضور دارد، در گفتگو با هنرآنلاین درباره ادامه فعالیت خود به عنوان تهیه‌کننده و حمایت از فیلمسازهای اول گفت: این شانس من بود که سه فیلم از کارهای ما وارد جشنواره شده است. قطعا فیلم‌های درجه یک و عالی در جشنواره حضور دارد که همه می‌توانند ببینند و خودشان نظر بدهند. شخصا تلاش و کار زیادی انجام می‌دهم که بهترین اتفاق‌ها رخ دهد. اگر خداوند توفیق دهد و بتوانم، حتما و قطعا از فیلمسازان جوان نیز حمایت می‌کنم.

وی همچنین درباره بازگشت سرمایه فیلم‌های سینمایی در شرایط کرونا افزود: سرمایه من برای فیلم‌ها شخصی است و به هر حال به بازگشت آن فکر کرده‌ام. این را در نظر بگیرید که پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران که «دینامیت» باشد در همین دوره رقم خورده است. قطعا با امید این فیلم‌ها را ساختم و این امید شامل این می‌شود که زودتر سینماها به حالت عادی برگردد و ما بتوانیم فیلم‌های خودمان را اکران کنیم.

تهیه‌کننده فیلم «خائن‌کشی» ساخته مسعود کیمیایی درباره این فیلم نیز بیان کرد: فیلم آقای مسعود کیمیایی بزرگ از مهم‌ترین کارگردان‌های سینمای ایران امسال در جشنواره حضور دارد. تهیه این فیلم برایم افتخاری بود. همکاری با آقای کیمیایی سراسر لذت و حال خوب بود و یکی از بهترین تجربه‌های زندگی‌ام رقم خورد. خیلی چیزها از آقای کیمیایی یاد گرفتم و همچنان در حال یادگیری هستم. امیدوارم سالیان سال سایه ایشان بالای سر ما و سینمای ایران باشد و ما بتوانیم دوباره از ایشان فیلم داشته باشیم.

اوجی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است فیلم «خائن‌کشی» در ایام نوروز به صورت سریال از یکی از پلتفرم‌ها پخش شود گفت: هنوز در این باره تصمیم نگرفته‌ام. قطعا جای چنین کاری وجود دارد ولی هنوز درباره آن فکر نکرده‌ام و تازه می‌خواهم در این باره فکر کنم. دوستان زودتر از ما فکر می‌کنند و خبرهایی را اعلام می‌کنند که شایعه است.

وی در پایان درباره اینکه آیا کیمیایی امروز در نشست خبری فیلم در برج میلاد حضور پیدا می‌کند یا خیر، گفت: هنوز در این باره خبری ندارم.