به گزارش هنرآنلاین، برنامه «بی‌چارچوب» که در چند قسمت گذشته با لحنی کنایی و طنزآمیز به انتقادات گسترده بینندگان سریال‌های «قبله عالم»، «میدان سرخ» و «مردم معمولی» در شبکه‌های نمایش خانگی پرداخت؛ در قسمت جدید خود به طور ویژه به تجربه سریال‌‌سازی در ایران با نگاهی مقایسه‌ای با سریال‌سازی حرفه‌ای در دنیا پرداخته است.

در همین راستا در این قسمت از برنامه با جواد نوروزبیگی (تهیه‌کننده)، امیر ابیلی (کارشناس سینما) و امیر قادری (کارشناس سینما) گفتگوهایی ترتیب داده شده است.

همچنین با توجه به اکران مستند «دنیای چاپلین» که هم اکنون در سینماهای گروه هنروتجربه در حال اکران است؛ با کارگردان این اثر گفتگویی ترتیب داده و پیرو بحث ساخت فیلم موبایلی که چند سالی است در دنیا به آن توجه ویژه شده است، با سید یزدان ملک آبادی تهیه‌کننده و کارگردان تلویزیون که دبیر جشنواره فیلم‌های موبایلی و تهیه‌کننده چند فیلم موبایلی بوده، درباره اهمیت فیلمسازی با موبایل و چالش‌های پیش روی فیلمسازان موبایلی گفتگویی انجام شده است.

از کارشناسان و مجریان این قسمت علاوه بر جواد مولانیا می‌توان به نگار حسینی، پدرام ابدان و ایزد مهرآفرین اشاره کرد. «بی‌چارچوب» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مشترک حامد مهربانی و احسان حسینی شنبه هر هفته ساعت ۲۳ از شبکه ۴ روی آنتن می‌رود و به موضوع‌های مختلف حوزه ادب و هنر با نگاهی انتقادی و مطالبه‌گر می‌پردازد.