به گزارش هنرآنلاین، فیلم سینمایی «جنگ جهانی سوم»، به نویسندگی هومن سیدی، آرین وزیردفتری و آزاد جعفریان و کارگردانی و تهیه‌کنندگی هومن سیدی این روزها در شمال کشور در حال فیلمبرداری است. این اولین تجربه تهیه‌کنندگی سیدی است و محسن تنابنده، ندا جبرئیلی، مهسا حجازی، نوید نصرتی، لطف‌الله سیفی و حاتم مشمولی از جمله بازیگرانی هستند که در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. در خلاصه داستان این فیلم آمده «من همونی هستم که لباس تنت کرد، آدمت کرد، بهت بها داد، من همونم...»

از عوامل اصلی که در این فیلم سینمایی هومن سیدی را همراهی می‌کنند می‌توان به حضور پیمان شادمان‌فر به عنوان مدیر فیلمبرداری، مهران ملکوتی، مدیر صدابرداری و محسن نصرالهی، طراح صحنه اشاره کرد که در واقع چندمین همکاری آن‌ها با هومن سیدی است. شادمان‌فر، ملکوتی و نصرالهی پیش از این در تولید فیلم‌هایی مانند «مغزهای کوچک زنگ‌زده»، «اعترافات ذهن خطرناک من» و همچنین سریال «قورباغه» سیدی را همراهی کرده‌اند. الهام معین به عنوان طراح لباس، فواد بوربور، مدیر تولید، مهدی صیاد، طراح گریم و حسین خضوعی، دستیار اول کارگردان، رسول حسینی، برنامه‌ریز، ایمان کرمیان، جلوه‌های ویژه میدانی، فرید ناصرفصیحی، جلوه‌های ویژه رایانه‌ای و امید صالحی به عنوان عکاس در این پروژه حضور دارند. 

«جنگ جهانی سوم» با سرمایه‌گذاری صددرصدی نماوا در حال تولید است. پیش از این پلتفرم‌ها تنها روی سریال‌هایی سرمایه‌گذاری می‌کردند که به صورت اختصاصی از آن‌ها پخش می‌شد اما حالا برای اولین بار نماوا تصمیم گرفته علاوه بر تولید سریال‌های اختصاصی در یک پروژه سینمایی هم ورود کند. «جنگ جهانی سوم» در واقع دومین همکاری نماوا با هومن سیدی پس از سریال «قورباغه» است.