به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی سوینا، نسخه ویژه نابینایان فیلم سینمایی کلاسیک «این گروه خشن» به کارگردانی سام پکین‌پا توسط گروه سوینا پنجشنبه ۶ آبان ماه منتشر می‌شود. جهانگیر کوثری این فیلم را برای نابینایان توضیح دار کرده است. این فیلم روز پنجشنبه ساعت ۱۹ از رادیو سوینا پخش می‌شود و پس از آن، روی سایت سوینا در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

نظارت متن و ضبط این برنامه به عهده کیوان کثیریان بوده و متن روایت این فیلم را شیدا محمدطاهر نوشته است. این برنامه در استودیو فراز ضبط شده و مسعود زرگران نیز صدای آن را تدوین و میکس کرده است. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سوینا به نشانی www.sevinagroup.com به فایل صوتی فیلم‌های سینمایی توضیح‌دار دسترسی داشته باشند.

سوینا (سینمای نابینایان) هر ماه، نسخه ویژه نابینایان ۲ فیلم سینمایی کلاسیک خاطره‌انگیز را با همراهی هنرمندان منتشر می‌کند.

این گروه پیشتر نسخه توضیح‌دار فیلم‌های سینمایی کلاسیک «کازابلانکا» با صدای سحر دولتشاهی، «دزد دوچرخه» با صدای محسن بهرامی، «بر باد رفته» با صدای شبنم مقدمی، «روانی» با صدای حبیب رضایی، «در بارانداز» با صدای الهام کردا، «دزیره» با صدای هنگامه قاضیانی، «ربه‌کا» با صدای ترانه علیدوستی، «دوازده مرد خشمگین» با صدای مهدی پاکدل، «همشهری کین» با صدای پریوش نظریه، «محمد رسول الله (ص)» با صدای امین تارخ، «اشک‌ها و لبخندها» با صدای مهتاب کرامتی، «پرندگان» با صدای پانته‌آ پناهی‌ها، «سیندرلا» با صدای ویشکا آسایش، «آخرین قطار گان هیل» با صدای بهروز شعیبی، «داشتن و نداشتن» با صدای افشین هاشمی، «جادوگر شهر اُز» با صدای شقایق دهقان، «پرواز بر فراز آشیانه فاخته» با صدای پارسا پیروزفر، «ماجرای نیمروز» با صدای سجاد افشاریان، «فارست گامپ» با صدای محمد بحرانی، «کریمر علیه کریمر» با صدای باران کوثری، «آمادئوس» با صدای رضا یزدانی، «درخشش» با صدای رضا بهبودی و «خوشه‌های خشم» با صدای علی دهکردی را منتشر کرده است.