گروه سینمایی هنرآنلاین: هالینا هاچینز که سر صحنه وسترن آمریکایی «زنگار» با شلیک اشتباهی گلوله بالدوین کشته شد، از چهره‌های نوظهور و آینده‌دار هالیوود در عرصه فیلمبرداری بود. گفته می‌شود پس از آنکه بازیگر سرشناس با اسلحه‌ای که قرار بود خالی باشد شلیک کرد، گلوله به مدیر فیلمبرداری پروژه خورد و همزمان جوئل سوزا، کارگردان فیلم را هم زخمی کرد. خانم هاچینز ۴۲ ساله بلادرنگ با بالگرد به نزدیک‌ترین بیمارستان در نیومکزیکو منتقل شد اما تلاش پزشکان بی‌نتیجه ماند و او پیش از رسیدن به بیمارستان دانشگاه نیومکزیکو جان سپرده بود.

سوزا ۴۸ ساله هم در بیمارستانی دیگر بستری و تحت درمان است. بالدوین ۶۸ ساله که از تهیه‌کنندگان و یکی از بازیگران اصلی پروژه سینمایی «زنگار» است، با پای خود به کلانتری منطقه رفت و پس از گفتگو با بازجویان آنجا را ترک کرد. او هنگام بیرون آمدن از دفتر کلانتر گریان بود و تلاش خبرنگاران برای گفتگو با این ستاره هالیوودی به جایی نرسید. پرونده مرگ خانم هاچینز سر صحنه این فیلم وسترن در نیومکزیکو باز است و هنوز کسی برای آن متهم و احضار نشده است.

Halyna-Hutchins

هالینا هاچینز که در اوکراین به دنیا آمده و در آمریکا بزرگ شده، سال گذشته مدیر فیلمبرداری اکشن «دشمن بزرگ»، فیلم ابرقهرمانانه آمریکایی بود. او در ۲۰۱۵ از موسسه فیلم آمریکا دانش‌آموخته شد و انجمن فیلمبرداران آمریکا دو سال پیش هاچینز را «ستاره رو به رشد و آینده‌دار» توصیف کرده بود.

حادثه‌ای که به کشته شدن مدیر فیلمبرداری «زنگار» انجامید، خیلی‌ها را یاد ماجرایی انداخت که در ۱۹۹۳ برای براندن لی، فرزند بروس لی فقید رخ داد. آنجا هم در صحنه مرگ قهرمان فیلم سینمایی «کلاغ» قرار بود یک گلوله مشقی از اسلحه کالیبر ۴۴ شلیک شود اما گلوله واقعی بود و جان فرزند ۲۸ ساله ستاره فیلم‌های رزمی را گرفت.