به گزارش هنرآنلاین، ضبط این مسابقه با اجرای رضا رشیدپور و تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا رضاییان از روز گذشته آغاز شده و قرار است در سه روز پایانی هفته روی آنتن برود. در فصل جدید دکور و فضای مسابقه کاملا تغییر کرده و شرکت‌کنندگان غیر از انفجار بمب با یک سقوط آزاد هم مواجه می شوند!

در فصل جدید تعداد گروه‌های شرکت‌کننده در مسابقه نیز بیشتر شده است و هر گروه با شیوه‌های مختلفی از مراحل مسابقه حذف می‌شود.  ساختار این فصل از مسابقه با تغییرات جدید و اضافه شدن مراحل متعدد، ریتم تندتری پیدا کرده است.

همچنین در استودیوی مسابقه شرایط برای حضور تماشاگر هم فراهم بوده و جایگاه تماشاگران نیز تعبیه شده است؛ با این حال هنوز قرار نیست تماشاگران در زمان ضبط مسابقه حضور داشته باشند و عوامل تابع شرایط جدید اعلامی توسط ستاد کرونا هستند.

این مسابقه هر هفته چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه حوالی ۲۲:۳۰ روی آنتن می‌رود. «سیم آخر» در ویژه‌برنامه نوروزی که فروردین امسال پخش شد، با یک تغییر ساختاری و رویکرد رقابتی توانست به جایگاه اول مسابقه‌های تلویزیونی در نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما برسد.

عوامل فصل جدید مسابقه سیم آخر عبارتند از: مجری: رضا رشیدپور، تهیه‌کننده و کارگردان: محمدرضا رضاییان، مجری طرح: حمید مراوندی، طراح دکور: مرتضی بهبهانی، مدیر تصویربرداری: حسین حاتمی، کارگردان تلویزیونی: محمدرضا درخشان، مدیر روابط عمومی: عطیه موذن.