گروه سینمایی هنرآنلاین: مرتضی شایسته در گفتگو با هنرآنلاین درباره خروجی جلسه امروز شورای صنفی نمایش گفت: جلسه امروز با حضور اعضا و محمدرضا فرجی مدیر کل نظارت بر نمایش برگزار و چند تصمیم اتخاذ شد. به این ترتیب با توجه به قرارداد ارائه‌شده، «کله‌پوک» به کارگردانی جواد مزدآبادی از روز چهارشنبه ۱۷ شهریور اکران خود را در سینماها آغاز می‌کند. همچنین در مورد طلب صاحبان فیلم از سینماها، نتیجه پیگیری‌های در این مورد به نمایندگان انجمن سینماداران منعکس شده است.

وی در ادامه خطاب به مصطفی حسینی مدیر عامل موسسه بهمن سبز که در روزهای گذشته نسبت به فرآیند تشکیل کمیته راهبردی نظارت بر سمفا و نقش شورای صنفی نمایش صحبت‌هایی مطرح کرده بود، بیان کرد: خدمت ایشان باید بگوییم اول اینکه نمایندگان صنوفی مانند تهیه‌کنندگان، پخش‌کنندگان و کارگردانان برای اولین بار در شورای صنفی نمایش حضور دارند و آقای سجاد نوروزی نیز جدیداً به شورا پیوسته‌اند. صنوف تابع صنف خودشان هستند و شورای صنفی دخالتی در این امر ندارد. مطالب مطرح شده از سوی ایشان صحت ندارد.

شایسته در ادامه گفت: دوم به آقای حسینی توصیه داریم برای پرداخت بدهی‌های حوزه هنری اقدام لازم را انجام دهند. سوم در مورد سمفا و کمیته نظارت بر سمفا اعلام شد که اعضا را رئیس سازمان سینمایی انتخاب کرده و شورای صنفی دخالتی در آن نداشته است. در پایان لازم است از زحمات بی‌دریغ و تلاش و کوشش آقای حسین انتظامی (رئیس سازمان سینمایی) در جهت اعتلای سینمای ایران صمیمانه تشکر و قدردانی کنیم.