به گزارش هنرآنلاین، در تازه‌ترین قسمت «ماه در می‌زند» که به طراحی و کارگردانی مریم نوابی‌نژاد روی آنتن شبکه دو می‌رود مادر و پسری مهمان برنامه بودند و از قصه تلخ مرگ پدر و برادر خانواده گفتند.

رایان پسر بزرگ خانواده است که در حوزه موسیقی و آواز فعالیت دارد مرگ پدر را اینطور روایت می‌کند: «پدر برای یک کار کوچک رفت و وقتی گفتیم چرا خداحافظی نمی‌کنی گفت همین نزدیک است می‌روم زود برمی‌گردم. اما الان ۲۰سال است که برنگشته.»

وی در ادامه از ورودش به گروه‌های موسیقی و تولید کارهای مذهبی اینطور گفت: «با دوستی یک سال در محافل مذهبی رفت و آمد داشتیم اما به خاطر گاردی که به مساله موسیقی در این محافل وجود دارد هیچ‌کدام نگفته بودیم که ساز می‌زنیم. تا اینکه یک روز برادرم به جمع ما آمد و ما بعد از یک سال به یکدیگر گفتیم که ساز می‌زنیم. برادر کوچکم ایمان پیشنهاد داد که کارهای مذهبی تولید کنیم.» 

رایان در ادامه به روایت شب درگذشت نابهنگام برادرش پرداخت و گفت: «ایمان در همه کارها صدابردار من بود و در حقیقت ما یک زوج هنری را تشکیل می‌دادیم. آن سال از ابتدای ماه مبارک رمضان یک آلبومی را با گروه نجوا که از دوستانمان بودند به مناسبت شهادت امیرالمومنین تولید می‌کردیم. شب قدر بود و داشتیم کار را می‌بستیم. وقتی برای استراحت آمدیم و مبایلم را روشن کردم ۲۴تماس از دست رفته داشتم. فضا خیلی پراضطراب بود. فکر می‌کردم به خاطر این است که باید این دین را به حضرت علی بپردازیم که این کار به موقع وارد بازار شود.»

 مادر رایان در ادامه از نگاه خودش به روایت اتفاق تلخ زندگی‌اش پرداخت و گفت: «من از سر کار می‌آمدم صدای اذان شنیدم رفتم به یک مسجد نماز و دعای توسل خواندم و برگشتم خانه. ایمان خیلی بچه مومنی بود. سر سجاده با یک تسبیح در دست در حالت سجده بود. نیم ساعتی گذشت، کارهایم را کردم و آماده می‌شدم که برای مراسم احیا به مسجد برگردم که متوجه شدم ایمان هنوز در حالت سجده است. صدایش کردم جوابی نداد و بعد که تکانش دادم او به یک سمت افتاد و متوجه شدم او را از دست دادیم.»

«ماه در می‌زند» هر شب حدود ساعت ۱۹:۳۰دقیقه به تهیه‌کنندگی سیدجواد محسنی روی آنتن شبکه دو می‌رود.