گروه سینمایی هنرآنلاین: در حالی که در طی روزهای گذشته محمد حسین مهدویان به عنوان کارگردان مجموعه «زخم کاری» به روند سانسور این سریال اعتراض و اعلام کرده بود دو مورد از ۱۲ مورد اعلام‌شده سازمان ساترا را به دلیل لطمه خوردن به داستان اصلاح نمی‌کند، شامگاه روز گذشته صفحه رسمی سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) در توییتر اعلام کرد با توجه به اعمال اصلاحات قسمت هفتم سریال «زخم کاری» در پلتفرم، پخش آن از امشب دوشنبه ۲۸ تیر بلامانع است.

ساعتی بعد از اعلام این خبر، روابط عمومی فیلیمو نیز اعلام کرد پس از رفع مشکل پیش آمده که منجر به تاخیر در پخش سریال شد، سرانجام با تعامل و گفتگوی دو طرف قسمت جدید این سریال با پنج روز تاخیر قرار است روز سه‌شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰ از فیلیمو منتشر شود. گروه سازنده سریال ضمن تشکر از سعه صدر مخاطبان و همراهی رسانه‌های دیداری و شنیداری امیدوار است با مساعدت و همراهی ساترا پخش این سریال در زمان مقرر تداوم داشته باشد.

این در حالی است که هفته گذشته در پی انتقاد مهدویان به سانسورهای ساترا، علی سعد، معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا اعلام کرده بود، موارد اصلاحی از اواسط هفته به پلتفرم اعلام شده و زمان کافی برای انجام آنها در اختیار عوامل بوده است. او در ادامه صحبت‌های خود گفته بود که این کار یک تکنیک بازاریابی برای جذب مخاطبان است.

اما با این همه تفاسیر بر اساس اطلاعیه ساترا، گروه سازنده «زخم کاری» با ممیزی‌های اعلام شده موافقت کرده و به این صورت مجوز پخش سریال را گرفته است.