گروه مد و لباس هنرآنلاین: پس از یک سال تاخیر، بار دیگر بازار نمایش انواع لباس، کیف، کفش و ابزار زینتی در سواحل جنوبی فرانسه داغ شده است. بازیگران زن و ستاره‌های دنیای فیلم و سینما به لطف حاتم‌بخشی برندهای لاکچری آخرین دستاوردهای خود را جلوی دوربین‌ها به نمایش می‌گذارند و بر میزان فروش خود در آستانه ورود به دنیای پساکرونا می‌افزایند.

یکی از تازه‌ترین طراحی‌های برند لاکچری و بسیار گران شنل، یک کیف دستی به شکل دوربین فیلمبرداری است که روز جمعه دست یکی از مهمانان مهم‌ترین رویداد سینمایی جهان روی فرش قرمز منتهی به کاخ جشنواره کن دیده شد. به این ترتیب، انتظار می‌رود فروش این کیف در روزهای آینده در فروشگاه‌های واقعی و مجازی شنل افزایشی چشمگیر داشته باشد.

هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم کن تا یکی دو روز دیگر در یکی از گردشگرپذیرترین سواحل جنوب فرانسه ادامه دارد و با بیشتر شدن روند تزریق واکسن کرونا به ویژه در اروپا، جشنواره فیلم ونیز در اواخر تابستان می‌تواند مقصد بعدی برندهای مد و لباس باشد؛ جایی که ستاره‌ها و بازیگران بیش از سال گذشته حضور می‌یابند.