گروه سینمایی هنرآنلاین: همزمان با فرارسیدن موعد پخش «قهرمان» در بخش مسابقه رسمی جشنواره کن، قرارداد نمایش فیلم فرهادی در بیش از 30 کشور در قاره‌های اروپا، آمریکا و آسیا و اقیانوسیه به امضا رسیده است. پیش‌تر اعلام شده بود ممنتو فیلمز «قهرمان» را 22 دسامبر در فرانسه اکران می‌کند و حق پخش آن در آمریکا و کانادا در اختیار استودیو آمازون است.

«قهرمان» چهارمین حضور فرهادی در بخش مسابقه رسمی کن است. فیلمساز ایرانی برنده اسکار با «گذشته» و «فروشنده» دو جایزه بهترین بازیگری (برنیس بژو و شهاب حسینی) و یک جایزه بهترین فیلمنامه برده و البته با «همه می‌دانند» دستش از جوایز کن کوتاه مانده است. او با اینکه هنوز برنده نخل طلا نشده اما دو جایزه اسکار بهترین فیلم بین‌المللی و یک نامزدی اسکار بهترین فیلمنامه در کارنامه دارد.

«قهرمان» پس از رونمایی در کن به تدریج در کشورهای آلمان و اتریش، اسپانیا، بنلوکس (بلژیک و هلند و لوکزامبورگ)، بلغارستان، فنلاند، یونان، ایتالیا، منطقه بالتیک،  پرتغال، سوئیس، لهستان، اسکاندیناوی (سوئد و دانمارک و نروژ) و یوگسلاوی سابق (صربستان، کرواسی، بوسنی، مقدونیه، اسلوونی، مونته‌نگرو) روی پرده سینماها می‌رود.

شرکت‌های پخش در استرالیا و نیوزیلند، روسیه، ترکیه، چین، کره جنوبی، هنگ‌کنگ، سرزمین‌های اشغالی فلسطین، منطقه آمریکای لاتین، تایوان، هند و اندونزی هم حق پخش «قهرمان» را خریده‌اند. هر چند تکلیف اکران فیلم فرهادی در انگلستان و ایرلند هنوز روشن و نهایی نشده است.