به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی این اثر، در خلاصه‌ داستان این فیلم آماده است: چند دوست برای سفر به شمال کشور برنامه ریزی می‌کنند و خود را برای این سفر مهیا می‌کنند اما... فرزانه سلحشور، فرزاد علوی، پویا حقیقی، صحرا رمضانیان بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

آرش رمضانی به عنوان مدیر فیلمبرداری، پویا حقیقی تدوین و صدا، مصطفا صادقی دستیار فیلمبردار، مصطفا آرین راد طراح گرافیک و مجتبی رحامیان عکاس و تصویربردار پشت صحنه در اثر حضور دارند.

فیلم کوتاه «دریا» اولین ساخته‌ صحرا رمضانیان در مقام کارگردان است. او پیش از این به عنوان بازیگر در فیلم‌های کوتاه «شاخ گوزن» و »ریما» به ایفای نقش پرداخته است و فیلمنامه فیلم سینمایی «سورنجان» و چند اثر کوتاه، سینمایی و سریال را به عنوان نویسنده در کارنامه کاری خود دارد. وی از فعالان عرصه تئاتر نیز هست که نمایشنامه‌های «خرمگس»، «مرگ کسب و کار من است»، «ملکه‌ی موریانه‌ها» را به رشته‌ تحریر درآورده و آثاری چون «آوازهای عقیم زیر آفتاب»، «علائم حیاتی در کره‌ مریخ» و «دن کیشوت» را در مقام نویسنده و کارگردان به صحنه برده است.

فیلم کوتاه «دریا» پس از پشت سر گذاشتن مراحل تولید برای ارسال به جشنواره‌های معتبر داخلی و خارجی آماده می‌شود. همچنین مجموعه‌ی آموزشی و هنری CNG TV لندن (انگلستان) به عنوان حامی مالی و معنوی در این فیلم حضور دارد.