به گزارش هنرآنلاین، پخش قسمت ششم سریال «زخم‌کاری» با انتقاد شدیدی از سوی محمد حسین مهدویان کارگردان این اثر همراه بود و همین موضوع سبب شد معاون ساترا نیز نسبت به این اتفاق واکنش نشان دهد. علی سعد معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا، با انتشار متنی در حساب شخصی توییتر خود نوشت:

«هم پلتفرم داخلی را حمایت می‌کنیم هم دیده‌بان چارچوب‌های فرهنگی کشور هستیم. با شروع پخش سریال «زخم کاری»، شاهد انتقادهایی از دو سوی طیف بودیم. بخشی از دغدغه‌مندان فرهنگی معتقد به توقیف سریال بودند که برای رسیدن به آن فعالیت‌های رسانه‌ای و رایزنی‌هایی هم انجام دادند.

بخش دیگری نیز معتقد بودند سریال تولیدشده می‌بایست بدون هیچ‌گونه بازبینی پخش شود. حفظ تعادل میان این دو طیف اقدامی سخت و پیچیده است. در ماجرای «زخم کاری»، اقدام وزارت ارشاد در شکایت به دادسرای فرهنگ و رسانه برای توقیف سریال مذکور، مسأله را پیچیده‌تر از قبل کرد.

با وجود همه سنگ‌اندازی‌های انجام‌شده بر تصمیم خود مبنی بر پخش سریال اصرار کردیم. اصل عملکردی ساترا حمایت از تصمیم‌هایی است که حاصل فرایندهای حرفه‌ای و کارشناسی است. همانطور که در موضوع شکایت وزارت ارشاد از انتشار سریال «زخم کاری» با وجود صدور پروانه ساخت، مدیران ساترا هزینه دادگاهی شدن را با هدف حمایت از پلتفرم‌های داخلی می‌پردازند، انجام برخی اصلاحات که در فرایند کارگزاری محتوایی و بازبینی آن تایید شده، بخشی از رویکرد حرفه‌ای و فرهنگی ساتراست.»