گروه سینمایی هنرآنلاین: مسئولان موزه لوور ابوظبی همگام با موضوع مرکزی نمایشگاه موزه کودکان یک فیلم هفت دقیقه‌ای برای بازدیدکنندگان به نمایش می‌گذارد که داستانی درباره احساس دارد. «عشق مو» ماجرای یک نوجوان آفریقای آمریکایی است که می‌آموزد چگونه موهای خود را ببافد. عشق، اعتماد به نفس و خانواده همراه با ترکیب حس‌هایی چون خوشبختی، ترس، تردید و غرور تمام آن چیزی است که با دیدن فیلم کوتاه در لوور ابوظبی احساس می‌شود.

حاضران در این موزه ۶۰ دقیقه فرصت دارند با کایاک در فضای پر از آب شناور باشند و از قایق‌سواری لذت ببرند. همزمان تصاویر «عشق مو» هم روی دیوارهای لوور ابوظبی می‌افتد و مردم می‌توانند آن را تماشا کنند. برنامه نمایش فیلم برای آخرین شنبه ژوئن و اولین شنبه جولای در نظر گرفته شده و در سه نوبت ساعت‌های شش، هفت و هشت عصر انجام می‌شود. بهای بلیت ۱۲۶ درهم امارات است و افراد شش سال به بالا باید بلیت تهیه کنند.

موزه کودکان لوور ابوظبی نخستین بار در دوران شیوع کرونا هفته گذشته در امارات افتتاح شد. این در حالی است که موزه اصلی لوور در پایتخت امارات اوایل تابستان سال گذشته درهای خود را به روی بازدیدکنندگان گشوده بود. به دلیل محدود شدن حضور بچه‌های خردسال و نوجوان در مکان‌های عمومی، بخش کودکان لوور ابوظبی تا همین چند روز پیش بسته بود.

Louvre Abu Dhabi