به گزارش هنرآنلاین، تصویربرداری سریال تلویزیونی «دودکش ۲» به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی زینب تقوایی پس از ضبط سکانس‌های تهران، اخیراً در گرگان و روستاهای اطراف آن پی گرفته شد. گروه این روزها پس از بازگشت از گرگان به ضبط بخش‌های باقیمانده در تهران و انجام مراحل فنی سریال می‌پردازند.

 قرار است پخش این مجموعه کمدی از اوایل تابستان در شبکه یک سیما آغاز شود. هومن برق نورد، امیرحسین رستمی، سیما تیرانداز، نگار عابدی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی و الهام اخوان (با حضور) بهنام تشکر و (بازیگران خردسال) حسین شهبازی، مهنا سیدی، هانا عباسی در «دودکش ۲» بازی دارند.

طراح و سرپرست نویسندگان سریال نیک‌نژاد است و محمد تنابنده و شهاب مهربان متن‌ها را نوشته‌اند. در خلاصه داستان سریال آمده است: «خانواده فیروز مشتاق که بی‌قیف و قپی به سفر رفته‌اند، در راه بازگشت به تهران با دختری همسفر می‌شوند که از نظر بهروز، «نیمه گمشده» و به ضرس قاطع، شروعی برای فرورفتن خانواده در آمپاس است! بماند که با آنچه از نصرت و شرایط جدیدش مشهود است، بستر قمپزش گسترده‌تر از قبل شده و با عقبه‌ای که از آنان سراغ داریم، ماجراهایی آغاز می‌شود که بی‌هیچ شائبه‌ای در زندگی همه به ویژه کسانی که پا به قالیشویی می‌گذارند، تاثیرگذارند!».

 فصل اول «دودکش» از سریال‌های پرمخاطب شبکه یک تلویزیون بود که ماه رمضان سال ۹۲ روی آنتن رفت و پس از آن بارها از شبکه‌های مختلف بازپخش شد.