گروه سینمایی هنرآنلاین: فرداد صفاخو بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که در کارنامه کاری خود حضور در آثاری چون «تنهاترین سردار»،«نفرین»،«شوریده» و بسیاری آثار دیگر را دارد،  درگفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره تازه‌ترین فعالیت‌های خود توضیح داد: این روزها در مرحله پیش تولید سریال «یک داستان واقعی» هستم که در 15 قسمت برای شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود. در این سریال که به تهیه‌کنندگی  سید جلال الدین دری  تولید می‌شود، علاوه بر بازی، نویسندگی و کارگردانی کار را  نیز برعهده دارم.

صفاخو  درباره مشخص بودن پلتفرم نمایش دهنده این سریال و داستان آن گفت: تاکنون با دو پلتفرم  صحبت‌ها و رایزنی‌هایی انجام شده که منتظر نتیجه هستیم. داستان این سریال نیز درباره قصه‌های روز و اتفاقاتی است که از جراید و حوادث امروز بیرون آمده است. قصه دوردورهای بلوار اندرزگو و پول‌های بادآورده‌ای که در قالب یک ملودرام اجتماعی هیجان انگیز روایت می‌شود.

بازیگر «نفرین» با اشاره به حضور بازیگران جوان در این سریال بیان کرد: این سریال هشت بازیگر اصلی دارد که با بازیگران درجه یکی برای حضورشان صحبت شده است، اما فعلا نمی‌توانم اسامی آن‌ها را رسانه‌ای کنم چون در حال رایزنی و عقد قرارداد هستیم.

صفاخو در ادامه به سایر فعالیت‌های خود نیز اشاره کرد و گفت: در مینی سریال هشت قسمتی «شب سیاه» به کارگردانی حسین تفنگدار به عنوان بازیگری حضور دارم که پس از اتمام بازی در این سریال، فیلمبرداری «یک داستان واقعی» را آغاز خواهم کرد.علاوه بر آن این روزها در حال تمرین نمایش «سایه‌ها» به کارگردانی بهار علمی هستم که فکر می‌کنم پس از مشخص شدن تکلیف سالن به زودی به روی صحنه می‌رویم.همچنین پس از اتمام این کارها پروژه «بهشت من کجاست» را آغاز می‌کنم که از رمانی نوشته خودم به همین نام اقتباس شده، یک کار سنگین که نیازمند صرف زمان است.