گروه سینمایی هنرآنلاین: اصلانی به تازگی پروانه ساخت فیلم سینمایی «بچه بچه» به کارگردانی جابر رمضانی را از سازمان سینمایی دریافت کرده است. او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره این فیلم گفت: «بچه بچه» فیلمی در ژانر اجتماعی با مسئله بچه است و پیش تولید آن از اسفندماه آغاز شده و تابستان آن را کلید خواهیم زد.

او که علاوه بر این تهیه‌کنندگی فیلم سینمایی «نان مقدس» به کارگردانی زنده‌یاد رحیم ذبیحی را نیز برعهده دارد و این روزها در فستیوال‌های مختلف حضور دارد، درباره میزان استقبالی که از آن در فستیوال‌های بین المللی شده است، توضیح داد: به دلیل این که زندگی سخت طبقه کارگر و مرزنشین همواره حکایت تلخی دارد با همه مردم از هر ملیتی می‌تواند ارتباط برقرار کند. علاوه بر این با توجه به مسئله انسانی که در فیلم مطرح و دردی که تحمیل می‌شود، مخاطب از آن استقبال کرده و دیده شده است.

اصلانی همچنین در پاسخ به این سوال که با توجه به بسته بودن سالن‌های سینمایی و به نمایش درنیامدن آثار تجاری از سوی تولیدکنندگان آیا سینمای مستقل می‌تواند در این برهه به کمک آمده و جانی به سینما بدهد، گفت: بدون هیچ تعصبی سینمای مستقل آبروی سینمای ایران است و سینمای ایران را روی  پا نگه داشته و فیلم‌های تجاری بیشتر شبیه به  محصولات یکبار مصرفی هستند که در بعد اقتصادی شاید کاری برعهده داشته باشند، اما اعتباری برای سینمای ایران به همراه ندارند. اعتبار سینمای ایران براساس مستندات و جوایز همواره بردوش سینمای مستقل بوده است و ناجی سینما بوده است. امیدوارم سینمادارها و پخش‌کنندگان نیز به این نتیجه رسیده باشند که احترام بیشتری برای این سینمای نجیب قائل باشند. سینمای مستقل همواره در حال کار است و خوب هم کار می‌کند، به همین دلیل چه در داخل و چه در بخش بین‌الملل نیز چنانچه فرصتی برای دیده شدن پیدا کند با مخاطبان ارتباط برقرار می‌کند.