گروه سینمایی هنرآنلاین: رعنا آزادی‌ور بازیگر گزیده‌کاری است که این روزها در دو سریال «زخم کاری» به کارگردانی محمد حسین مهدویان و «جیران» به کارگردانی حسن فتحی مشغول کار است تا به زودی به شبکه نمایش خانگی بیاید.

آزادی‌ور که با بازی در فیلم سینمایی «مارمولک» پا به عرصه بازیگری گذاشت، با کارگردان‌های مطرحی در سینمای ایران همکاری کرده و در فیلم‌های مهمی چون «درباره الی»، «محمد رسول‌الله(ص)»، «پارک‌وی»، «خانه دختر» و «هوو» حضور داشته است و «جیران» جدیدترین تجربه بازیگری او به شمار می‌رود.

او این روزها فیلم سینمایی «هفته‌ای یک بار آدم باش» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی را بر پرده سینماها دارد و به زودی با این دو سریال در دو قالب متفاوت به شبکه نمایش خانگی می‌آید.

سریال زخم کاری

«زخم کاری» اولین سریال محمدحسین مهدویان  در فضای نوآر ساخته شده و داستانی متفاوت را روایت می‌کند. در خلاصه داستان این سریال آمده است: «من عاشق زمستونای اینجام. قشنگ نیست؟

- قشنگه ولی سختی داره. پنج هزار کیلومتر پرواز می‌کنن فقط برای این که زنده بمونن. اولش خیلی ترسناکه ولی تهش خونه‌شونو پیدا می‌کنن.

- اگه به تهش برسن.

- بلد باشن می‌رسن.»

سریال جیران

این بازیگر همچنین در سریال «جیران» ساخته حسن فتحی نیز در نقش تاج‌الدوله به ایفای نقش می‌پردازد. «جیران» روایتی عاشقانه از زندگی ناصرالدین شاه قاجار است که در آن بازیگرانی چون بهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیر جعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی‌ور، ستاره پسیانی، غزل شاکری، کتانه افشاری‌نژاد، مرتضی اسماعیل‌کاشی، هومن برق‌نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن‌پور، فاطمه مسعودی‌فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، پاشا جمالی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، ستایش دهقان، اشکان هورسان، نوید گودرزی، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی‌پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی با حضور مریلا زارعی در نقش مهدعلیا بازی می‌کنند.