به گزارش هنرآنلاین به نقل از صبا، سیدی در نامه کناره‌گیری خود نوشت: «چند ماه پیش وعده‌ای داشتم با احسان ظلی‌پور نازنین و سعید آقاخانی عزیز برای بازی در سریال شاخ آفریقا. خواستم از این طریق عذرخواهی خودم رو به دلیل از دست دادن این موقعیت به عرض برسونم. متاسفانه به دلیل شروع فیلمم و تلاقی دو کار باهم باید انصراف می‌دادم. برای این گروه فوق‌العاده آرزوی موفقیت می‌کنم و یقین دارم کار بسیار موفقی در راه است.»

پیش از این اعلام شده بود سیدى و پژمان جمشیدى زوج اصلى سریال خانگى «شاخ آفریقا» هستند و پروژه رسما پیش‌تولید خود را پس از تعطیلات نوروز شروع می‌کند تا با انتخاب دیگر بازیگران مقابل دوربین برود. حالا مشخص نیست چه کسی جایگزین سیدی خواهد شد. محراب قاسمخانى طراح و سرپرست فیلمنامه و سعید هوشیار نویسنده این سریال هستند.

«شاخ آفریقا» قصه ۲ شخصیت را روایت می‌کند که سرنوشت‌شان به هم گره می‌خورد و حالا به دنبال شاخ آفریقا از تهران به کمپ گینه می‌رسند اما این پایان ماجرا نیست و تا رسیدن به شاخ آفریقا مسیر طولانى دیگرى را باید طى کنند. «شاخ آفریقا» به کارگردانى سعید آقاخانى براى پخش اختصاصى در سامانه فیلیمو آماده می‌شود.