به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، در بخش ابتدای این مراسم مرتضی یراقبافان به تلاوت آیاتی از قرآن مجید و ذکر مصیبت پرداخت و در ادامه درباره سجایای اخلاقی و ایمانی منصوری صحبت کرد. در ادامه مژده لواسانی، مجری برنامه به خانواده منصوری، دوستان و همکاران حاضر در این مراسم و دنبال‌کنندگان برنامه از فضای مجازی و همه سوگواران تسلیت گفت.

علیرضا تابش، مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در این مراسم گفت: این فضا محل رفت و آمد شما خبرنگاران عزیز و سایر هنرمندان است و هرگز در باور من نمی‌گنجید که ما برای تسلیت‌گویی و یادبود این جوان خوش‌سیرت و خوش‌صورت اینجا گرد هم جمع‌ شده باشیم. به خانواده عزیز و گرامی منصوری، دوستان جهرمی اشکان، عزیزانمان در سینمای ایران، در باشگاه خبرنگاران، همکاران صنفی او در سایر رسانه‌های خبری و سینمایی، عرض تسلیت و برای روح بلند او آرزوی علو درجات دارم.

در ادامه لواسانی با تأکید بر برنامه نذر رفاقت اعلام کرد: این برنامه به همت دوستان مرحوم منصوری گرانقدر در فضای مجازی راه افتاده و قرار است پولی که در این طرح جمع‌آوری می‌شود، در شب بیست و یکم ماه رمضان در قالب بسته‌های ارزاق برای نیازمندان تهیه شود و انشالله ثواب این حرکت به روح مرحوم منصوری برسد. در بخش‌های دیگر مراسم که بغض و گریه و سوگواری همکاران منصوری فضایی سنگین بر آن حاکم کرده بود، جمعی از همکاران او درباره‌اش صحبت کردند.

سیدامیر سیدزاده بازیگر و تهیه‌کننده، میثم محمدی نویسنده و روزنامه‌نگار، نغمه دانش‌آشتیانی، رضا پورزارعی، مهدی نریمانی و مسعود احمدی از همکاران و دوستان زنده‌یاد اشکان منصوری در شرایطی که از شدت غم و اندوه به سختی صحبت می‌کردند، درباره او و سجایای اخلاقی و رفتاری‌اش سخن گفتند.  لواسانی هم در پایان مراسم از حاضران خواست به احترام اشکان منصوری که دوست داشت روزی در برج میلاد جایزه بازیگری بگیرد، بایستند و او را ایستاده تشویق کنند.