گروه سینمایی هنرآنلاین: پیکر بی‌جان مجری پیشین تلویزیون روز شنبه هفتم فروردین‌ماه در منزل مسکونی‌اش در غرب تهران پیدا و از همان لحظه‌های ابتدایی گمانه‌زنی‌ها در شبکه‌های اجتماعی درباره علت مرگ آغاز شد. برخی حتی پا را فراتر گذاشتند و از باردار بودن مرحوم نامداری گفتند؛ شایعه‌ای که با وجود تکذیب شدن از سوی مقام‌ها و نهادهای مسئول همچنان در فضای مجازی هوادار دارد و سرسختانه هم از موضع خود دفاع می‌کنند.

با انتشار تصاویر رسانه رسمی قوه قضاییه از محل درگذشت مرحوم نامداری و وجود انبوه قرص نزدیک پیکر بی‌جان، ناگفته پیدا بود باید دلیل و علت مرگ را در همان قرص‌ها جست. کمتر از ۲۴ ساعت پس از پیدا شدن جنازه مرحوم، قاضی محمد شهریاری (سرپرست دادسرای امور جنایی تهران) فرضیه قتل را منتفی دانست و اعلام کرد به احتمال فراوان مرحوم نامداری با مصرف قرص به زندگی خود پایان داده و دستنوشته‌هایی با مضمون خداحافظی از او خطاب به دخترش گندم در خانه پیدا شده است.

زنده‌یاد مرحوم نامداری سال ۶۳ در شهرستان سنقر استان کرمانشاه به دنیا آمد و با اجرای برخی برنامه‌های جوانانه شناخته شد. «خانمی که شما باشی» را در چند فصل اجرا و در فیلم سینمایی «مالاریا» به کارگردانی پرویز شهبازی بازیگری را تجربه کرد. او کمتر از یک سال در اوایل دهه ۹۰ همسر فرزاد حسنی بود اما راه این دو مجری جوان تلویزیون خیلی زود از هم جدا شد.