گروه سینمایی هنرآنلاین: ویژه‌برنامه عصر جدید برای معرفی برگزیدگان فصل دوم از حوالی ساعت ۲۱:۳۰ جمعه، ۲۹ اسفند ۹۹ با حضور داوران و تماشاگران آغاز شد و پس از بخش خبری ساعت ۲۲ شبکه سه تا ساعت سه بامداد شنبه ۳۰ اسفند ادامه یافت.

بخش اصلی این ویژه‌برنامه معرفی برندگان اول تا پنجم این فصل بود که از حدود ساعت ۱:۳۰ بامداد با حضور نمایندگان هر پنج گروه شروع شد. رای‌گیری تا لحظه‌های پایانی پیش از اعلام برندگان ادامه داشت و با ثبت نزدیک ۲۶ میلیون رای پایان یافت. احسان علیخانی هم گروه‌های برتر را بر اساس تعداد آرا از پنجم به اول معرفی کرد.

گروه مجاز با چهار میلیون و ۴۶۹ هزار رای پنجم شد، گروه ستاره هشتم با چهار میلیون و ۵۴۵ هزار رای به مقام چهارم رسید و گروه جوانمردان ایران‌زمین با چهار میلیون و ۸۶۱ هزار رای در رده سوم ایستاد. بخش هیجان‌انگیز ماجرا اعلام قهرمان از میان دو گروه و فرد باقیمانده بود.

با اینکه پیش‌بینی می‌شد رقابت در این بخش بسیار نزدیک و شدید باشد اما گروه فرشتگان با اختلاف حدود ۱.۶ میلیون رای قهرمان شد و عرفان طهماسبی با پنج میلیون و ۱۴۹ هزار رای در رده دوم قرار گرفت. تعداد آرای گروه قهرمان شش میلیون و ۷۶۵ هزار رای بود. فرشتگان در فصل اول پنجم شده بود.

تندیس‌های گروه‌های پنجم تا دوم با حضور داوران اهدا شد و جایزه گروه اول و قهرمان را فاطمه عبادی، قهرمان فصل اول عصر جدید اهدا کرد. مدیر عامل حامی مالی برنامه هم روی صحنه آمد و جوایز نقدی را به نمایندگان گروه‌ها داد؛ ۱۰۰، ۱۵۰، ۲۰۰، ۳۵۰ و ۶۰۰ میلیون تومان. طهماسبی ۱۵۰ میلیون تومان و فرشتگان ۵۰ میلیون تومان از جوایز خود را برای آزاد کردن زندانیان اهدا کردند.