گروه سینمایی هنرآنلاین: پس از یک دوره برگزاری آنلاین و مجازی در ماه مارس و موکول کردن برنامه نمایش فیلم‌های برگزیده به اوایل تابستان، سازمان‌دهندگان جشنواره برلین تصمیم گرفتند به همان برنامه ۷۰ دوره پیش بازگردند و آن را در ماه فوریه برگزار کنند. بازار فیلم اروپا و دیگر رویدادهای جنبی جشنواره برلین هم همزمان در روزهای ۱۰ تا ۲۰ فوریه ۲۰۲۰ برپا می‌شود.

قرار است پس از معرفی برندگان خرس طلا و دیگر خرس‌های نقره‌ای جشنواره برلین ۲۰۲۱ در یک مراسم مجازی، فیلم‌های حاضر در بخش مسابقه ۹ تا ۲۰ ژوئن آینده در یک برنامه تابستانی با حضور سینماگران و تماشاگران روی پرده بروند و جایزه هم اهدا شود. هنوز معلوم نیست برای سال آینده هم چنین برنامه‌ای اجرا می‌شود یا همه رویدادها در همان روزهای معمول جشنواره برلین در زمستان ۲۰۲۰ رخ می‌دهد.

گفته می‌شود مراسم اهدای جوایز بفتا و اسکار دوباره به همان تاریخ‌های گذشته بازمی‌گردد و به ترتیب در روزهای ۱۳ و ۲۷ فوریه به برندگان اهدا می‌شود. امسال تاریخ برگزاری بفتا ۱۱ آوریل خواهد بود و برگزیدگان مراسم اسکار نود و سوم هم ۲۶ آوریل جوایز خود را می‌گیرند. اگر زمان بفتا و اسکار دست نخورد، جشنواره برلین بسان همیشه میان این دو رویداد مهم ساندویچ می‌شود.