به گزارش هنرآنلاین، جشنواره فیلم آینده گبک (Gbeck Future Film Festival) مسابقه‌ای از فیلم‌های اصلی است که توسط سازندگان فیلم از سراسر جهان خلق شده و برای کشف و حمایت از فیلمسازان جوان طراحی شده است. جشنواره فیلم آینده گبک بر رسانه‌های جدید و فیلمسازان جوان تمرکز دارد. بسیاری از فیلمسازان بزرگ جوان توسط این رویداد پرورش یافته‌اند و بسیاری از فیلم‌های عالی در مراحل انتخاب کشف شده‌اند.

لیست کوتاه هفتمین دوره GbeckFF در فوریه 2021 منتشر می‌شود و برندگان در آوریل معرفی می‌شوند.  نمایش فیلم آینده Gbeck 2021 در آوریل در جزیره پرنس ادوارد ارایه می‌شود. این رویداد در دو بخش «فیلم کوتاه» و «فیلم بلند» و در سه ژانر درام، مستند و انیمیشن برگزار می‌شود.  زمان‌بندی فیلم‌های کوتاه کم‌تر از 30 دقیقه و فیلم‌های بلند بیش از 60 دقیقه است.

جشنواره Gbeck Future film Festival   برای هفتمین سال برگزاری خود در کشور کانادا از تاریخ دو تا  چهار آپریل به صورت حضوری و در جزیره پرنس ادوارد برگزار خواهد شد. فیلم کوتاه «انبار» با محور قرار دادن کارکنان یک انبار ضایعات کاغذ، داستانی جنائی_ اجتماعی را دنبال می‌کند.

هامون سیدی، علی یعقوبی، محمدرضا هلال‌زاده، اودین روشن، فاضل قنادی، علی پیله‌ور، شیوا سرمست، وحیده اکبری‌نسب، مرتضی حسینی‌راد، وحید باقری و حامد کریوند بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش پرداختند.