سرویس سینمایی هنرآنلاین: علیرضا برازنده مدیر فیلمبرداری در تازه‌ترین فعالیت سینمایی خود در پروژه "روز ششم" با حجت قاسم‌زاده اصل کارگردان و رحمان سیفی آزاد تهیه‌کننده همکاری می‌کند.

در این فیلم بازیگرانی چون مصطفی زمانی، امیر جعفری، جمشید هاشم‌پور، بهاره افشاری، مهران احمدی، همایون ارشادى، افشین هاشمى، مهدى حسینى نیا، بهرام ابراهیمى به ایفای نقش می‌پردازند.

برازنده در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره "روز ششم" گفت: از ابتدای سال فیلمنامه‌های زیادی خواندم و در میان آن‌ها "روز ششم" بسیار قابل توجه و جذاب بود. بعد از صحبت با آقای قاسم‌زاده و آشنایی با فضایی که برای این فیلم متصور بودند، تصمیمم برای حضور در این پروژه قطعی شد.

 او اظهار کرد: این فیلم فضای بصری بسیار خوبی دارد. نزدیک به ۴۸ لوکیشن در نظر گرفته شده است و گاهی در یک روز دو لوکیشن عوض می‌کنیم. با توجه به فضاهای مختلف، این فیلم برای من تجربه جذاب و پر از چالش است.

برازنده ادامه داد: طبیعی است که در حین فیلمبرداری نمی‌توان در مورد جزئیات فیلم صحبت کرد و قطعاً به‌مرور و در زمان نمایش می‌توان در مورد ویژگی‌هایش حرف زد. امیدوارم برای مخاطبانش هم فیلم متفاوت و جذابی باشد. اما می‌توان "روز ششم" را یکی از فیلم‌های قابل تأمل جشنواره فیلم فجر امسال دانست.