سرویس سینمایی هنرآنلاین: در نهایت پس از کش و قوس‌های فراوان و  حواشی که برای سریال "قورباغه" به کارگردانی هومن سیدی ایجاد شده بود، این سریال ساعت 20 چهارشنبه سوم دی ماه از پلتفرم نماوا پخش شد. 

هومن سیدی کارگردان این مجموعه در صفحه شخصی خود درباره زمان پخش این سریال نوشت: "به اطلاع می‌رسانیم مشکلاتی که پیرامون پخش سریال "قورباغه" وجود داشت برطرف شده و این سریال امشب (چهارشنبه) به صورت انحصاری از نماوا و اپلیکیشن روبیکا منتشر می‌شود.

ضمن تشکر از صبوری و همراهی شما عزیزان، لازم به توضیح است این هفته، سریال"قورباغه" چهارشنبه ساعت 8 پخش خواهد شد و از هفته‌های آینده طبق برنامه از پیش اعلام شده، این سریال به صورت انحصاری هر دوشنبه راس ساعت 8 از نماوا پخش می‌شود.

از همراهی شما مخاطبان گرامی که در این مدت پیگیر اخبار سریال"قورباغه" بودید کمال تشکر را داریم و از شما دعوت می‎‌کنیم امشب بیننده اولین قسمت سریال"قورباغه" از نماوا باشید."

پیش از این بنا بود سریال "قورباغه" از 24 آذرماه پخش خود را آغاز کند که به دستور قضایی جلوی انتشار آن گرفته شد و سازندگان پس از تلاش‌ و رایزنی موفق شدند این سریال را از سوم دی ماه به روی پلتفرم نماوا به نمایش بگذارند.

سریال "قورباغه" به کارگردانی هومن سیدی  یک درام اجتماعی است که بخشی از آن در ایران و بخشی دیگر در تایلند ضبط شده. نوید محمدزاده، صابر ابر، سحر دولتشاهی، فرشته حسینی، آناهیتا افشار و مهران غفوریان از دیگر بازیگران "قورباغه" هستند. این اثر به مشکلات جامعه و تأثیرات آن بر روی هر فرد می‌پردازد.