به گزارش هنرآنلاین، "دست در دست" در بیست و یکمین قسمت خود که جمعه به روال همیشگی بعد از گفت‌وگوی ویژه خبری روانه آنتن خواهد شد؛ از کامران تفتی  میزبانی خواهد کرد.

همچنین به مناسبت میلاد حضرت زینب(ع)، دو پرستار با داستانی ویژه مهمانان دیگر این برنامه هستند که در استودیوی "دست در دست" روبروی سلمان فرخنده مجری این برنامه نشسته و درباره همدلی، مهربانی و همراهی مردم در شرایط فعلی گپ و گفتی شنیدنی و معاشرتی پاییزی را برای بینندگان این برنامه رقم خواهند زد.

این برنامه یک قرار شبانگاهی است که به پایان فصل پاییزی خود نزدیک می‌شود و گروه  تولید درصدد برنامه‌ریزی برای تولید فصل زمستانی "دست در دست" هستند.

این برنامه با تهیه موشن‌هایی از شخصیت‌های تاثیرگذار و کسانی که در کار خیر پیش قدم بوده‌اند، برگزاری پویشی مردمی با محوریت ارسال داستان هایی با موضوع کرونا به صورت نوشته، فیلم، صدا و اهدای جوایز به آثار برگزیده همچنین گفتگوهایی صمیمی و شنیدنی با هنرمندان، ورزشکاران و جهادگران عرصه نیکوکاری، به پررنگ تر کردن همدلی و خیرخواهی در این دوران می‌پردازد.

سیدمحمود انوشه، گلاره عباسی، لاله اسکندری، سوگل طهماسبی، کاوه خداشناس، داود نماینده، نصرالله مدقالچی، رضا فیاضی، شوکت حجت، علیرام نورایی، حامد عسگری، بهروز رضوی، کمند امیرسلیمانی، مسعود فروتن، حمید شریف زاده، شبنم قلی خانی، حامد فقیهی و .... از جمله مهمانان این برنامه بوده‌اند.

"دست در دست" کاری است از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدادی که پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می‌شود.