به گزارش هنرآنلاین، فیلم سینمایی "عطر مینو" (نام موقت) به نویسندگی و کارگردانی محسن جسور که فیلمبرداری آن سال گذشته در لوکیشن‌های خارج از تهران به انجام رسیده بود، با پشت سر گذاشتن آخرین مراحل فنی برای اکران و حضور در جشنواره‌های داخلی و خارجی آماده شد.

"عطر مینو" به‌عنوان اولین فیلم بلند جسور، اثری اجتماعی با نگاه به موضوعی انسانی است که به برشی از زندگی زنی سرگشته می‌پردازد که با کشف رازی پنهان، دچار چالش می‌شود.

فرناز زوفا، حسین پاکدل، حسام محمودی به همراه محمدرسول صفری،  مسعود عجمیان، یاسمن ترابی، رابعه مدنی و علی‌اکبر قاضی‌نظام بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

محسن جسور سابقه ساخت چندین فیلم کوتاه و حضور در جشنواره‌ها، نگارش فیلمنامه بیش از ۱۰ فیلم سینمایی، تلویزیونی و سریال، نگارش نمایشنامه و همچنین دریافت جایزه تندیس زرین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان برای فیلم "آوا" و حضور در هیئت انتخاب و هیئت داوران چند جشنواره سینمایی را در کارنامه خود دارد.

اسامی عوامل این فیلم سینمایی عبارت است از مدیر فیلمبرداری: احسان غفوریان، طراح صحنه و مدیر هنری: مرتضی پورحیدری، تدوین: موحد شادرو - حامد محسن‌پور، طراح چهره‌پردازی: رکسانا نیکپور، مدیر صدابرداری: هادی افشار، طراحی و ترکیب صدا: مهرداد جلوخانی، آهنگساز: امیر یل ارجمند، طراح لباس: ندا حسین‌پور، مدیریرنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: احسان طرخورانی، منشی صحنه: مونا افخمی، عکاس و فیلمبردار پشت‌صحنه: امیر مرشدزاده و مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی: میثم محمدی