به گزارش هنرآنلاین، دانشگاه ie مادرید با مشارکت انجمن هنر و زیست‌بوم دایره آبی فراخوان دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه آی‌ای (ieSFF) را منتشر کرد.

فراخوان این دوره جشنواره با تمرکز بر مهارت داستان‌گویی در دوران قرنطینه و با رویکرد ویژگی‌های فردی و تجربیات شخصی فیلمسازان و با هدف اتصال تجربیات انسان‌های متفاوت به یکدیگر توسط دانشگاه ie اسپانیا و با مشارکت انجمن هنر و زیست بوم دایره آبی منتشر شده است.

جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه آی‌ای با هدف ایجاد ارتباطی برای داستان‌گویی در سرتاسر جهان، اتصال دنیای کسب و کار و هنر و کشف و معرفی استعدادهای جوان در سه بخش فیلم کوتاه با موضوع آزاد، فیلم‌های کوتاه‌ با محوریت توسعه پایدار و محیط زیست و همچنین فیلم کوتاه اسپانیایی‌زبان آثار هنرمندان دانشجو را از سراسر جهان دریافت خواهد کرد.

مهلت ثبت نام و ارسال آثار به دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه آی‌ای ۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۹ بوده و فروردین‌ماه ۱۴۰۰ به عنوان زمان برگزاری جشنواره در این فراخوان آمده است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند به بخش ثبت‌نام به نشانی اینترنتی filmfreeway.com/iesff رجوع کرده و نسبت به ارسال اثر خود اقدام کنند. فیلمسازان ایرانی می‌توانند با کد تخفیف IRSUBMISSION به صورت کاملا رایگان و بدون پرداخت هزینه ورودی در این دوره از جشنواره شرکت کنند.

همچنین متقاضیان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و آگاهی از قوانین این جشنواره به وبسایت iesff.com مراجعه کنند.

دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه آی‌ای در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰ با مشارکت دانشگاه ie اسپانیا و انجمن هنر و زیست بوم دایره آبی و به دبیری شاهین جوادی‌نژاد برگزار خواهد شد.