سرویس سینمایی هنرآنلاین: احمد اطراقچی کارگردان در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره ساخت فیلم جدید خود "تقاطع روزولت" بیان کرد: فیلم با دو مشکل اساسی روبه‌رو است. ازآنجایی‌که فیلمی پرهزینه است هم به بودجه بالا نیاز دارد و هم شرایط سختی برای فیلمبرداری دارد که با توجه به شیوع کرونا انجام آن ریسک است.

او ادامه داد: در حال حاضر بسیاری از گروه‌های تولیدی به شکل محدود و یا بسیار با احتیاط کار می‌کنند تا عوامل گروه مبتلا به بیماری نشوند و مشکلی به وجود نیاید. به این دلیل ما فعلاً دست نگه داشته‌ایم چون نیاز به عوامل، هنرور و ... داریم که کنترل آن‌ها در شرایط حال حاضر خارج از توان است. بیشتر صحنه‌های فیلم خارجی است و اگر یک نفر مبتلا شود مشکلات بسیاری در پی خواهد داشت.

او ادامه داد: ضمن این که در این اوضاع اقتصادی و شرایطی که سینما درگیر آن شده است، نمی‌شود از اسپانسر یا سرمایه‌گذار انتظار داشت. در حال حاضر نهایت می‌توان برای ساخت فیلم‌های کم‌هزینه از سرمایه‌گذار انتظار داشت، که البته آن‌ هم انتظار زیادی است. برای کارهایی در این سطح نمی‌شود سرمایه زیادی درخواست کرد چون سینمایی وجود ندارد و سالن‌ها در حال تعطیلی هستند و ظرفیت‌ها نیز نصف است.

کارگردان فیلم "چهل و هفت" همچنین گفت: در حال حاضر طرحی ارائه دادیم و در حال مذاکره برای ساخت سریالی در شبکه نمایش خانگی هستیم که در ژانر اجتماعی - اکشن است.

او که به‌تازگی تهیه فیلم کوتاه "عروسک" را پشت سر گذاشته است، درباره آن توضیح داد: "عروسک" یک کار کوتاه اجتماعی اخلاقی است که در صد ثانیه ساخته شده و بیشتر یک تلنگر است برای اوضاع فعلی تا هوای همدیگر را داشته باشیم. در تلاش هستیم تا فیلم برای حضور در جشنواره‌های داخلی و خارجی آماده شود.