سرویس سینمایی هنرآنلاین: بهمن ارک و برادرش بهرام ارک که سال گذشته در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر با فیلم "پوست" حضور داشتند، پیش از این در گفت‌وگو با هنرآنلاین از نگارش فیلمنامه‌ای مرتبط با توبه‌نامه شاه‌تهماسب خبر داده بود.

او  در گفت‌وگوی جدید با خبرنگار هنرآنلاین درباره وضعیت نگارش این فیلمنامه گفت: همچنان در حال نگارش هستیم. ازآنجایی‌که پایان‌نامه من مربوط به این موضوع بود، بخشی از تحقیقات انجام شده است، اما در حین نگارش نیز تحقیقاتی انجام می‌دهیم و دوران صفوی را بررسی می‌کنیم.

او ادامه داد: علاوه بر این به همراهی دوستانم در حال نگارش فیلمنامه یک سریال کمدی اجتماعی هستیم که قرار است برای شبکه نمایش خانگی آن را بسازیم. این سریال قرار است با همراهی چند نفر از دوستانم که از بچه‌های فیلم کوتاه هستند کارگردانی شود.

بهمن ارک همچنین درباره دلیل حضور نداشتن بهرام ارک برادرش در این پروژه توضیح داد: من و بهرام تصمیم گرفتیم برای مدتی از هم جدا کار کنیم و هرکدام مسیر خودمان را برویم.

کارگردان "نجس" در ادامه به وضعیت فیلم "پوست" اشاره کرد و افزود: به دلیل شرایط کرونا عملاً کمی اوضاع جشنواره‌ها پیچیده شده و خیلی وضعیت مشخص نیست. برخی جشنواره‌ها نمی‌خواهند به شکل آنلاین برگزار کنند و برخی دیگر هم که به شکل آنلاین برگزار می‌شود، به دلیل حضور پرتعداد فیلم‌ها در بخش انتخاب دچار مشکل شده‌اند. از سوی دیگر جشنواره‌های مهم برگزار نمی‌شوند و همه این عوامل موجب شده تا انتخاب‌ها کمی سخت شود. همچنین کرونا موجب شده تا سلیقه‌ها نیز تغییر کرده و ساختار اجتماعی و هنری دنیا عوض شود. انگار هنر نیز کرونا گرفته است. فعلاً برای چند جشنواره درخواست حضور داده‌ایم و منتظر جواب قطعی آن‌ها هستیم.