سرویس سینمایی هنرآنلاین: محمد نجفی‌زاده تهیه‌کننده که فیلم سینمایی "تا ابد" را روی پرده دارد، گفت: تنها دلیلی که سبب شد ما فیلم سینمایی "تا ابد" را در شرایط بحرانی کرونا اکران کنیم، عشق به سینما بود زیرا دوست داشتیم سینما رونق داشته باشد و اگر ما هم مثل بقیه تصمیم بگیریم این فیلم را در شرایط بهتر اکران کنیم وضعیت این حوزه هر روز بدتر از روز قبل می‌شود.

این تهیه‌کننده در ادامه بیان کرد: متاسفانه در این شرایط بحرانی غیر از سازمان سینمایی، هیچ نهادی از فیلم‌های در حال اکران حمایت نمی‌کند به عنوان مثال صدا و سیما قبول کرد که تیزر ما را پخش کند ولی هنوز منتظر هستیم و بعد از چهار هفته جواب قطعی به ما ندادند و هر زمان که تماس می‌گیریم و یا پیگیری می‌کنیم، می‌گویند ریاست سازمان صدا و سیما آقای علی عسگری هنوز برگه تایید پخش تیرزها را امضا نکرده است؛ در نتیجه مهم‌ترین سوال این است که آیا امضا کردن یک برگه چهار هفته طول می‌کشد؟ 

وی خاطرنشان کرد: تنها هدف ما اکران بود شاید از فروش در سینماها اصلا راضی نباشیم ولی اگر نهادها و بخش‌های مختلف از ما حمایت می‌کردند قطعا وضعیت بهتر می‌شد، زیرا بسیاری از مخاطبان هنوز نمی‌دانند که سینماها باز است در نتیجه باید اطلاع‌رسانی عمومی شود. همچنین از نظر رعایت پروتکل‌های بهداشتی وضعیت سالن‌ها خیلی بهتر از جاهای دیگر است، زیرا از نزدیک شاهد هستیم که هر روز سالن‌های سینما ضدعفونی می‌شود در نتیجه مردم اطلاعی از وضعیت سینماها ندارند.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی "تا ابد" در پایان گفت: فیلم ما به همراه سه فیلم دیگر "خوب، بد، جلف"، "شنای پروانه" و "زن‌ها فرشته‌اند" اکران شده است پس باید از هر چهار فیلم به یک اندازه حمایت کنند زیرا در شرایط کنونی این فیلم‌ها هیچ تفاوتی با هم ندارند و همه تلاش می‌کنند وضعیت سینما بهتر شود در نتیجه وزارت ارشاد، شهرداری، صدا و سیما و... باید به یک اندازه از فیلم‌ها حمایت کنند.