سرویس سینمایی هنرآنلاین: فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن "مختارنامه ـ دلیران ایران 1و 2"، "مختارنامه ـ راه عاشقی"، "مختارنامه ـ راز عاشقی"، "محمدبن زکریای رازی"، "خاکستر و برف"، "گهواره خالی"، "کربلا جغرافیای یک تاریخ"، "من و زیبا"، "سجده عشق"، "روشنی صبحدم"، "گهواره"، "صحرای کربلا"، "ظهر روز دهم"، "مرد خاک"، "جان لیلی"، "قصه ببر و شکارچی پیر"، "جنون"، "پیش خواهد آمد"، "از میان آتش"، "معصومیت از دست رفته 1و 2"، "یونس"، "آژانس شیشه‌ای"، "بر سر دروازه ابدیت"، "بدوک"، "روز واقعه"، "عصر روز دهم"، "از شنبه تا پنجشنبه"، "خرس بزرگ"، "سامی 2"، "آزاد راه"، "تلسکوپ"، "تفاخر"، "به وقت شام"، "بچه‌های ابری"، "به سادگی یک ملاقات"، "یک خواب کوچولو"، "یک ماه دوست داشتنی"، "نمایش تمام شد"، "مادرم باش"، "آن‌سوی پرچین"، "شاهزاده کوچک دلاور"، "عاشورائیان ـ مسلم ابن عقیل (ع)" ،"نقش و نقاش"، "آن سوی صخره‌ها"، "برگ‌های پاییزی"، "قصری در آسمان"، "گره سبز"، "یک قدم تا خدا"، "خورشید نینوا"، "ناسور"، "فراری"، "هیهات"، "یک تکه نان"، "گهواره"، "آتشفشان"، "من هنوز آلیس هستم"، "سفیر"، "اروند"، "قاتل حرفه‌ای: مامور 47"، "مدفن کرم‌های شب تاب"، "روشنی صبحدم"، "قله نانگا"، "دل‌های شکسته"، "شب"، "فرستاده"، "من دنیل بلیک هستم"، "سایه بر خورشید"، "سرکار"، "روز واقعه"، "میهمان داریم"، "دنیای کاغذی"، "کوچه هفتم"، "سپید روز بی پایان"، "ماه جبین"، "هیوا" و "نردبان 49" پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه 6، 7، 8 و 9 شهریور  مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

 شبکه یک سیما

فیلم تلویزیونی "مختارنامه ـ دلیران ایران 1" به کارگردانی داوود میرباقری، پنجشنبه 6 شهریور ساعت 23 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. در خلاصه داستان فیلم آمده است: مردم ایران در مبارزه مختار به او خدمات ارزنده‌ای ارائه می‌دهند و به‌عنوان دوستدار شیعیان شناخته می‌شوند. در این فیلم، رضا رویگری و فریبرز عرب‌نیا هنرنمایی کرده‌اند.

قسمت دوم فیلم تلویزیونی "مختارنامه ـ دلیران ایران" به کارگردانی داوود میرباقری، جمعه 7 شهریور ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

فیلم تلویزیونی "مختارنامه ـ راه عاشقی" به کارگردانی داوود میرباقری، شنبه 8 شهریور ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. در خلاصه داستان فیلم آمده است: مختار ثقفی با وساطت شوهر خواهرش عمربن سعد از زندان ابن زیاد خلاص می‌شود. او راهی مکه می‌شود تا با عبدالله بن زبیر که بر علیه یزید است و در مکه خود را خلیفه مسلمین اعلام کرده وارد مذاکره شود و سپاهی برای مقابله با یزید تدارک ببیند. در راه به چادر بادیه نشینی به نام دورهم وارد می‌شود. دورهم همسر شیرمردی به نام زهیر است که در ظهر عاشورا به شهادت رسیده است. دورهم به مختار می‌گوید که او منتقم شیعیان است و باید به خونخواهی حسین برخیزد تا قلب داغداران واقعه نینوا کمی آرام گیرد و ... فریبرز عرب نیا، امین زندگانی، نسرین مقانلو و رضا رویگری در این فیلم بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی "مختارنامه ـ راز عاشقی" به کارگردانی داوود میرباقری، یکشنبه 9 شهریور ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. در خلاصه داستان فیلم آمده است: ابن زیاد همه کسانی را که به مسلم بن عقیل در خانه‌هایشان پناه داده‌اند به زندان می‌اندازد. یاران و دوستداران حسین (ع) از جمله میثم تمار که نمی‌توانند در مقابل این حرکات او ساکت بمانند بر سر منبر رفته و پرده از خباثت‌های او برمی‌دارند. ابن زیاد این افراد را که بساط دسیسه‌های او را بهم می‌ریزند دستگیر کرده و شکنجه می‌دهد. میثم به زندان می‌افتد و در زندان با مختار ثقفی که در بند است دیدار کرده و به او می‌گوید که برای انجام کاری بزرگ برگزیده شده است و قرار است در آینده پسر ابن زیاد که حاکم کوفه است را بکشد و ... فریبرز عرب نیا، امین زندگانی، نسرین مقانلو و رضا رویگری در این فیلم بازی کرده‌اند.

 شبکه دو سیما

انیمیشن "محمدبن زکریای رازی" به کارگردانی فرشاد شفیعی، پنجشنبه 6 شهریور ساعت ‌‌8 صبح از شبکه دو سیما پخش می‌شود. در این انیمیشن خواهیم دید: محمد، پسر بچه‌ای ست که دوستدار کسب علم و دانش است. او که پدر خود را از دست داده است، به اتفاق مادر، در ری زندگی می‌کند. پدر او زرگر بوده است و حالا که از دنیا رفته است، اوضاع مالی خوبی ندارند. مادر او برای فرار از فقر، ناچار است با مرد دیگری ازدواج کند و سرپرستی محمد به خواجه احمد، سپرده می‌شود. او با سختی و مشقت، به تحصیل ادامه می‌دهد و حالا جوانی برومند شده است. خواجه، دختر کوچک خود را به نام زهره به عقد او درآورده است ولی خانه‌ای در ری اجاره می‌کند و با زهره به آنجا می‌روند و او کماکان به آزمایشات خود ادامه می‌دهد تا این که یک روز در حین آزمایش، انفجاری رخ می‌دهد و چشمان او آسیب می‌بینند که ...

فیلم تلویزیونی "خاکستر و برف" به کارگردانی روح الله سهرابی، جمعه 7 شهریور ساعت 1 بامداد از شبکه دو سیما پخش می‌شود. در این فیلم خواهیم دید: احسان دوست قدیمی داوود است و داوود شهیدی مفقود الاثر است که پس از 25 سال جسدش پیدا شده است. احسان که در روسیه زندگی می‌کند، به علت قولی که داوود داده، خودش را به ایران رسانده تا شخصا خبر شهادت او را به مادرش بدهد. اما ابراهیم که داماد این خانواده است به بهانه سفر کربلایی که در پیش است، قصد دارد خبر پیدا شدن داوود را تا بعد از سفر، از عزیز پنهان کند. بین احسان و ابراهیم بحث‌های زیادی در می‌گیرد و ... کامبیز دیرباز، میترا حجار، قربان نجفی و سیامک ادیب در فیلم تلویزیونی "خاکستر و برف" نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی "گهواره خالی" به کارگردانی شهرزاد سالمی، جمعه 7 شهریور ساعت 8 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. داستان فیلم درباره دو برادر به نام‌های حسین و امیرعباس است که تلاش دارند تا با کمک دوستانشان در محل، به مادر یک شهید برای برگزاری هیئت عزاداری امام حسین علیه السلام کمک کنند. حسین و امیرعباس یک شب در حال رفتن به خانه، به پیرزنی برمی‌خورند که در حال زدن پارچه سیاه بر سر در منزلش است. آنها به او کمک می‌کنند تا پارچه را به دیوار نصب کند. در همین حین دو برادر متوجه می‌شوند که او مادر یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس است که از سرنوشت پسرش خبری ندارد و منتظر رسیدن خبری از او است. حسین و امیرعباس با یکی از بچه‌های محل به نام نادر اختلاف دارند و همین باعث می‌شود آنها در مقابل نادر و هیئتی که دارد، تلاش کنند تا در خانه آن پیرزن هیئتی برپا کنند. آنها تصمیم می‌گیرند به نیت حضرت علی اصغر علیه السلام، هیئت خود را برپا کنند که به همین منظور به دنبال یک گهواره می‌گردند تا از آن در هیئت خود استفاده کنند. دو برادر، یک گهواره در یک سمساری پیدا می‌کنند و با مشکلاتی که در پیش رو دارند، بالاخره با کمک عمه خود به آن گهواره می‌رسند. حسین یک شب در حین برگزاری هیئت، به خاطر نجات جان نادر، با یک ماشین تصادف می‌کند و به کما می‌رود و ... مریم کاویانی، حسن اسدی، حسین سالمی و امیرعباس سالمی در فیلم تلویزیونی "گهواره خالی" بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی "کربلا جغرافیای یک تاریخ" به کارگردانی داریوش یاری، جمعه 7 شهریور ساعت 16:15 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. این فیلم با روایت سید شهاب حسینی؛ مروری مستند گونه بر حرکت حماسی امام حسین (ع) از ابتدا تا پس از شهادت در روز عاشورا دارد و در فاز بعدی چگونگی عزاداری در فرهنگ‌های مختلف در جهان را در ماه محرم بررسی می‌کند.

فیلم سینمایی "من و زیبا" به کارگردانی فریدون حسن‌پور، شنبه 8 شهریور ساعت 1 بامداد از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. این فیلم داستان زندگی موسی است. او در شبی سرد و بارانی قبل از آنکه به خانه برسد. راحله، همسرش بر اثر درد زایمان جان می‌سپارد. موسی در تمام عمر فکر می‌کند که باعث مرگ راحله شده است. او تمام وجود و عشق خود را پای جعفر، تنها یادگار راحله می‌ریزد و ... پرویز پرستویی، سید‌شهاب حسینی و حدیث میرامینی در فیلم سینمایی "من و زیبا" ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی "سجده عشق" به کارگردانی حسین تبریزی، شنبه 8 شهریور ساعت 8 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در این فیلم خواهیم دید: مراد بعد از سه سال از زندان آزاد می‌شود. مراسم عزاداری و سوگواری سالارشهیدان امام حسین (ع) برپاست. او سراغ خانواده و اقوام خود می‌رود، اما از طرف آنها طرد شده‌ و مورد بی مهری قرار می‌گیرد، اما در لحظه آخر، بزرگ خانواده (عمویش) یک موقعیت در اختیارش می‌گذارد که مراد با خودروی او کار کرده و دراین ۱۰ روز خود را نشان دهد و مراد پس از به امانت گرفتن خودرو و شروع کار، با ماجرایی روبرو می‌شود که ... رامبد شکرابی، سیاوش طهمورث، سعید علیخانی، سعیده عرب و داوود اسدی در فیلم تلویزیونی "سجده عشق" بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی "روشنی صبحدم" به کارگردانی جواد مزدآبادی، شنبه 8 شهریور ساعت 16:10 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در این فیلم خواهیم دید: خزیمه جوان زیرک و باهوش پس از بازگشت از سفر به کوفه می‌رسد و به سراغ خانواده نامزدش می‌رود تا قرار ازادواجشان را برای دهم محرم بگذارد اما پدر نصیبه نامزدش حضور ندارد. خزیمه به دنبال پدر نامزدش جاهای مختلف را سرمی‌زند و به ناچار با رئیس شورطه خانه کوفه اشعث کندی مجبور به معامله می‌شود و به سمت عمر سعد می‌رود. قرار است او برای جاسوسی به خیمه‌های امام برود ولی ... زنده یاد حسن جوهرچی، مهران رجبی، میرطاهر مظلومی و حسین توشه در فیلم تلویزیونی "روشنی صبحدم" بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی "گهواره" به کارگردانی نادر مقدس، یکشنبه 9 شهریور ساعت 45 دقیقه بامداد از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در این فیلم خواهیم دید: ربّعلی در مراسم تعزیه عاشورا، نوزادی را از دست زنی می‌گیرد و در مراسم برای ادا نذر می‌چرخاند، اما پس از آن، مادر نوزاد ناپدید می‌شود. ربعلی، نوزاد را به نزد همسرش در امامزاده‌ای که متولی آن است می‌برد. او و همسرش که در سنین کهولت به سر می‌برند، فرزندی ندارند. خدیجه همسرش، می‌خواهد نوزاد را برای خود نگه دارد. اما نوزاد، دچار مشکل است. ربعلی تصمیم می‌گیرد نوزاد را درمان کند اما پولی یرای رفع این مشکل ندارد. همه به نوزاد ایراد گرفته و نسبت به آن دافعه دارند، اما آن دو معتقدند که سال‌ها از خدا فرزندی می‌خواستند و این نوزاد را هدیه‌ای از طرف خدا دانسته و ... محمود پاک نیت، مهوش صبر کن و مونا مظلوم نژاد در فیلم تلویزیونی "گهواره" بازی کرده‌اند.

انیمیشن سینمایی "صحرای کربلا" به کارگردانی محمد یقضان، یکشنبه 9 شهریور ساعت 8 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در این انیمیشن خواهیم دید: به علت فتنه انگیزی‌های معاویه، حضرت علی (ع) مرکز خلافت را از مدینه به کوفه منتقل کرد و بعد از نصب خلافت توسط معاویه او شام را مرکز خلافت قرار داد. امام حسین (ع) به همراه امام حسن (ع) به مدینه بازگشتند. پس از شهادت امام حسن (ع) امام حسین (ع) جلسات وعظ بیشتری در حرم نبوی برگزار می‌کردند. از شام خبررسید که معاویه از دنیا رفته و ابن زیاد پس از مشورت با مروان بن حکم تصمیم گرفت قبل از این که مردم از موضوع مطلع شوند از امام حسین برای یزید بیعت بگیرد. امام حسین (ع) بیعت را نپذیرفتند و راهی سفر حج شدند. ابن زیاد حربه‌های زیادی به کار برد تا امام حسین (ع) را مجبور به بیعت کند، ولی نتوانست. در این میان تعدادی از بهترین یاران امام از جمله کمیل ابن زیاد، و هانی ابن عروه به شهادت رسیدند. امام حسین در پاسخ به درخواست مردم کوفه رهسپار آنجا شدند اما ...

فیلم سینمایی "ظهر روز دهم" به کارگردانی عباس رافعی، یکشنبه 9 شهریور ساعت 16:15 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. داستان این فیلم در مورد تعزیه خوانی روز عاشوراست که یکی از تعزیه‌خوان‌ها که در نقش اشقیا خوان و شمر فعالیت می‌کرد، در صدد پیدا کردن بازیگر مقابل خود برآمد که باید اولیا خوان و در اصل امام حسین (ع) باشد. او در شهر به راه می‌افتد و به دنبال چنین آدمی می‌گردد. اما هرچه بیشتر در پی چنین شخصی بر می‌آید، متوجه این مساله تلخ می‌شود که بیشتر آدم‌های جامعه از جنس خود او و در اصل اشقیا خوان هستند. پژمان بازغی، فرهاد مهدوی، امیر آقایی، سیاوش طهمورث در فیلم سینمایی "ظهر روز دهم" هنرنمایی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی "مرد خاک" به کارگردانی شاهین باباپور، دوشنبه 10 شهریور ساعت 45 دقیقه بامداد از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. این تله ‌فیلم با نگاه به موضوع محرم، داستان زندگی پیرمردی را روایت می‌کند که براثر انفجار در کربلا، پسر و عروسش را از دست داده و تنها بازمانده خانواده که دختر بچه‌ای شش ساله است در این اتفاق دچار فراموشی و شوک عصبی می‌شود. سید کاظم شیرآزاد، حسین خانی بیگ، زویا امامی و سعادت همت زاده در فیلم تلویزیونی "مرد خاک" بازی کرده‌اند.

 شبکه سه سیما

فیلم تلویزیونی "جان لیلی" به کارگردانی کرامت پور شهسواری، پنجشنبه 6 شهریور ساعت 10 از شبکه سه سیما پخش می‌شود. در این فیلم خواهید دید: ننه آقا، پیرزن مهربان و دوست‌داشتنی است که محبوبیت زیادی در بین اهالی روستا دارد و مدتی می‌شود که از یحیی، تنها پسر مرزبان خود، خبری ندارد. در این شرایط، موسی دوست صمیمی و هم‌رزم یحیی خبر می‌آورد که او شهید شده و پیکرش در دست اشرار مانده است. اهالی می‌کوشند مانع رسیدن این خبر به ننه‌آقا شوند، زیرا معتقدند پیرزن که در جوانی شوهر خود را در دفاع مقدس از دست داده است، توان تحمل این غم را ندارد اما در همین زمان ننه آقا سر می رسد. او که مدتی است الزایمر گرفته است دوست یحیی موسی را به جای او اشتباه می گیرد. موسی هم از این فرصت استفاده می کند و به خواسته اهالی روستا تن می دهد و ... بهادر زمانی، امین ایمانی و فریده دریامج در فیلم تلویزیونی "جان لیلی" بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی "قصه ببر و شکارچی پیر" به کارگردانی هون جانگ پارک، پنجشنبه 6 شهریور ساعت 16 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. داستان این فیلم با بازی مین سیک چوی، مان سیک جیونگ و هانگ فا کیم؛ در سال 1915 در سرزمین کره، زمان اشغال کشور توسط ژاپنی‌ها به هنگام جنگ جهانی اول می‌گذرد. چان مان دوک شکارچی ببر به همراه پسر 16 ساله‌اش سئوک در کوهستان زندگی می‌کنند. دوک در شکار یک ببر همسرش را از دست داده و سعی دارد که از پسرش به خوبی مراقبت کرده و او را به زودی به خانه بخت بفرستد. نیروهای ارتش ژاپن زمانی که در جنگل‌های کوهستانی هستند مورد حمله ببر قرار گرفته و تعدادی از آنها کشته می‌شوند. فرمانده ژاپنی از نیروهای خبره کره‌ای می‌خواهد که هر طور شده آن ببر را شکار کنند. آنها موفق می‌شوند ماده ببر به همراه دو توله آن را شکار کنند. ببر نر که متوجه این موضوع می‌شود عصبانی شده و به آنها حمله می‌کند. آنها برای کشتن ببر نر به نیروهای بیشتری متوسل می‌شوند ولی ...

فیلم سینمایی "جنون" به کارگردانی اریک هانزو، پنجشنبه 6 شهریور ساعت 24 از شبکه سه سیما پخش می‌شود. در خلاصه داستان فیلم با بازی لامبرت ویلسون، ویرجین لیدایان و گالامی گوییکس آمده است: سه سارق مسلح بعد از این که نقشه سرقت شان از بانک به درستی پیش نمی‌رود، مجبور می‌شوند با پلیس درگیر شده و چند نفر را به قتل می‌رسانند. آنها در نهایت یک زن را گروگان می‌گیرند و سوار ماشین مردی می‌شوند که دختر بیمارش نیز در ماشین است و از صحنه جرم فرار می‌کنند تا خود را به مرز برسانند. در بین راه متوجه می‌شویم این سه نفر به هیچ وجه حاضر نیستند تسلیم شوند و دست به هر کاری می‌زنند که از دست پلیس فرار کنند که ...

فیلم تلویزیونی "پیش خواهد آمد" به کارگردانی بهروز شعیبی، جمعه 7 شهریور ساعت 10 به روی آنتن  شبکه سه سیما می‌رود. این فیلم زندگی غلام، آوا و بهنام را روایت می‌کند که دو روز مانده به تاسوعا در زندگی هر کدامشان گرهی می‌افتد و هرکدام از این سه فرصت کوتاهی دارند تا مشکل خود را... سیامک صفری، مهدی صباغی، یکتا ناصر، جواد عزتی، شیوا ابراهیمی، لیلا شوقی، علیرضا زمانی‌نسب و مصطفی ساسانی در فیلم تلویزیونی "پیش خواهد آمد" نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم سینمایی "از میان آتش" به کارگردانی فردریک تیلر، جمعه 7 شهریور ساعت 14:30 از شبکه سه سیما پخش می‌شود. در این فیلم با بازی پیر نانی، آناس دیموستر و وینسنت راترز خواهید دید: فرانک مامور ایستگاه آتش نشانی در پاریس است. او که ادامه دهنده راه پدرش است، به کارش اعتقاد و علاقه دارد. فرانک با سیسیل ازدواج می‌کند. پس از مدتی آنها صاحب دو فرزند دختر می‌شوند و زندگی آرام و خوبی در کنار یکدیگر دارند. تا این که در یکی از عملیات ها، فرانک برای نجات مردم تا آخرین لحظه در میان آتش می‌ماند و دچار سوختگی بسیار شدیدی می‌شود. پس از هشت هفته از کما به هوش می­آید. صورت فرانک سوخته است و پس از دو سال زندگی در بیمارستان، به خانه برمی­گردد. اما فرانک دچار افسردگی و ناراحتی روحی شده است، احساس می‌کند که دیگر همسرش نمی‌خواهد او را ببیند و دو دختر کوچکش از چهره او ترس دارند. فرانک به سیسیل می‌گوید که باید از یکدیگر جدا شوند، سیسیل از او جدا نمی‌شود اما ...

فیلم تلویزیونی "معصومیت از دست رفته 1" به کارگردانی داود میرباقری، شنبه 8 شهریور  ماه ساعت 10 به روی آنتن  شبکه سه سیما می‌رود. در خلاصه داستان فیلم آمده است: سال 61 هجری است شوذب خزانه دار کوفه خسته از ناکامی خود در ازدواج با حمیرا دختر فتنه گر قبیله بنی قریظه از عشق ماریای نصرانی به خود مطلع می‌شود. ماریا به جرم عشق ممنوع خود در دیر درگیر تعصب دیرانیهاست. تنش ناشی از حضور شوذب در دیر با حضور لشکریان نعمان خاتمه می‌یابد و با ماریای نصرانی که اینک با عشق به علی (ع) و اولاد او مسلمان شده زندگی جدیدی را شروع می‌کند این در حالی است که با مرگ معاویه اوضاع کوفه به هم ریخته و کوفیان که بیعت با یزید را نمی‌پذیرند برای حسین بن علی (ع) نامه‌های بیعت می‌فرستند با آمدن مسلم بن عقیل به کوفه و عزل نعمان و حکومتداری عبدالله بن زیاد قصه شوذب و مریم زنش وارد مرحله تازه‌ای  می‌شود. اینک مرد شماره دو حکومت (‌شوذب) باید بین عشقش به اهل بیت و پستش یکی را انتخاب کند . قیام علویون اوج می‌گیرد و ... امین تارخ، سارا خوئینی‌ها و فریبا کوثری در فیلم تلویزیونی "معصومیت از دست رفته" نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی "یونس" به کارگردانی داریوش یاری، شنبه 8 شهریور ساعت 14:30 از شبکه سه سیما پخش می‌شود. این فیلم درباره یونس نوجوانی پانزده ساله است که  متوجه می‌شود برادرش با دروغ گفتن، شخصی به نام هاشم را راضی کرده تا پول زیادی به او قرض بدهد و قول داده که پول را زود برگرداند. هاشم چند بار سراغ پولش می‌آید، اما برادر خودش را پنهان می‌کند. یونس که می‌بیند دروغ برادرش دارد زندگی هاشم را ویران می‌کند، تمام حقیقت را می‌گوید. هاشم که همه چیز را فهمیده، سراغ نصیر می‌رود و با هم درگیر می‌شوند و ... مریم بوبانی، فرزین صابونی و علی سلیمانی در فیلم تلویزیونی "یونس" بازی کرده‌اند.

قسمت دوم فیلم تلویزیونی "معصومیت از دست رفته" به کارگردانی داود میرباقری، یکشنبه 9 شهریور ساعت 10 به روی آنتن  شبکه سه سیما می‌رود.

فیلم سینمایی "آژانس شیشه‌ای" به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا، یکشنبه 9 شهریور ساعت 14:30 از شبکه سه سیما پخش می‌شود. در این فیلم خواهید دید: عباس، بسیجی شهرستانی که ترکش خمپاره‌ای را کنار شاهرگ گردنش از دوران حضورش در جبهه به یادگار دارد، به اصرار همسرش نرگس برای معاینه به تهران می‌آید و در خیابان با همرزم سابقش کاظم روبه‌رو می‌شود که با اتومبیلش مشغول مسافرکشی است. پزشک وضعیت عباس را بحرانی تشخیص می‌دهد و توصیه می‌کند هرچه زودتر برای درآوردن ترکش به لندن برود. کاظم برای تأمین هزینه سفر عباس، حاضر می‌شود اتومبیلش را بفروشد. در آژانس هواپیمایی، خریدار اتومبیل پول را به موقع به کاظم نمی‌رساند و او به ناچار به رییس آژانس پیشنهاد می‌کند تا رسیدن پول، سوییچ و مدارک اتومبیل را به گرو بردارد، اما رئیس آژانس نمی‌پذیرد. کاظم که عصبانی شده، شیشه دفتر آژانس را می‌شکند و پس از خلع سلاح یک مأمور نیروی انتظامی، مشتریان آژانس را گروگان نگه می‌دارد تا ... پرویز پرستویی، حبیب رضایی و رضا کیانیان در فیلم سینمایی "آژانس شیشه‌ای" هنرنمایی کرده‌اند.

 شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی "بر سر دروازه ابدیت" به کارگردانی جولیان اشنابل پنجشنبه 6 شهریور ساعت 10:30 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود. در این فیلم با بازی ویلم دافو و اسکار آیزاک خواهیم دید: ونسان نقاشی هلندی است که با حمایت مالی برادرش در پاریس به نقاشی مشغول است اما توجه زیادی به آثار او نشده. ونسان تصمیم می‌گیرد به یک روستا در جنوب فراسه برود. ولی ذهن پریشان و کارهای غیرعادی او باعث می‌شود او به یک مرکز نگهداری از بیماران روانی فرستاده شود. ونسان بعد از مدتی از آنجا ترخیص می‌شود و ...

فیلم سینمایی "بدوک" به کارگردانی مجید مجیدی، پنجشنبه 6 شهریور ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود. در خلاصه داستان فیلم آمده است: پس از خشکسالی در روستایی در سیستان و بلوچستان، تنها حیدر با دو فرزند خردسالش، جعفر و جمال در روستایی مانده‌اند. حیدر با ریختن چاه آبی که در حال حفرش بود کشته می‌شود. جعفر و خواهر کوچکش جمال پیاده به سوی شهر می‌روند. در راه راننده‌ای آنها را پیدا کرده و به یک قاچاقچی به نام عبدالله می‌فروشد. پسر را برای آوردن جنس قاچاق به پاکستان می‌برند و دختر را برای فروش به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس می‌فرستند. حال جعفر به دنبال راهی برای فرار از دست عبدالله و نجات خواهر کوچکش است....  محمد کاسبی، مهراله مزارهی، اله‌نور براهویی، عیدوک مقدم و مریم طهان در این فیلم سینمایی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم سینمایی "روز واقعه" به کارگردانی شهرام اسدی، جمعه 7 شهریور ساعت 20:30 از شبکه چهار روی آنتن می‌رود. در خلاصه داستان فیلم آمده است: عبدالله جوانی مسیحی است که تازه به اسلام روی آورده و دل در گرو عشق راحله دختر زید دارد. وی در جریان عروسی با راحله ندایی می‌شنود که او را به یاری فرا می‌خواند، عبدالله بیابان به بیابان، واحه به واحه به سمت کربلا می‌تازد و هنگام عصر عاشورا به آنجا می‌رسد و در آن زمان حقیقت را بر سر نیزه می‌بیند... عزت الله انتظامی، داود رشیدی، جمشید مشایخی، ژاله علو، حمیده خیر آبادی و علیرضا شجاع نوری در فیلم سینمایی "روز واقعه" هنرنمایی کرده‌اند. فیلم سینمایی "روز واقعه" به کارگردانی شهرام اسدی، شنبه 8 شهریور ساعت 10:30 از شبکه چهار بازپخش می‌شود.

فیلم سینمایی "عصر روز دهم" به کارگردانی مجتبی راعی، یکشنبه 9 شهریور ساعت 10:30 از شبکه چهار روی آنتن می‌رود. داستان فیلم درباره خانم دکتری است که به عراق سفر می‌کند تا خواهرش را که در زمان جنگ ایران و عراق به دست یک عراقی به‌نام محسن محمود افتاده، پیدا کند. الزام این جستجو به حال مادر او باز می‌گردد که رو به مرگ است و می‌خواهد دختر گم‌کرده‌اش را ببیند و حالا که صدام سقوط کرده بهترین زمان برای شروع این جستجوست. او مرد عراقی و خواهرش را می‌یابد، اما مرد اجازه نمی‌دهد خانم دکتر، دختر را با خود ببرد و همه چیز را منکر می‌شود.در این فیلم هانیه توسلی و احمد مهران‌فر نقش‌آفرینی کرده‌اند.

 شبکه پنج سیما

فیلم تلویزیونی "از شنبه تا پنجشنبه" به کارگردانی حجت قاسم زاده اصل، پنجشنبه 6 شهریور ساعت 1 بامداد از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. در این فیلم خواهیم دید: مینا و سعید زن و شوهر خوبی هستند که ده سال است با هم ازدواج کرده‌اند و به خاطر خواست سعید بچه‌دار نشده‌اند. پدر مینا از سعید که از یک خانواده متوسط است خوشش نمی‌آید. مینا استاد دانشگاه و یک شاعر خوب است، سعید هم مهندس است که مدتی است کار جدیدی به شرکتشان پیشنهاد نشده است. مینا به خاطر بگو مگوی کوچکی با سعید از خانه می‌رود و در این مدت هر دو گاهی همدیگر را می‌بینند ... خسرو فرخزادی، شبنم معززی، مهران احمدی، آتنه فقیه نصیری و حمیدرضا پگاه در فیلم تلویزیونی "از شنبه تا پنجشنبه" بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی "خرس بزرگ" به کارگردانی اسبن تافت جاکوبسن، پنجشنبه 6 شهریور ساعت 13:30 از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. در خلاصه داستان این انیمیشن آمده است: یوناتان و سوفیا خواهر و برادری هستند که برای دیدن پدربزرگشان به روستایی که در کنار جنگل بزرگی واقع شده می‌روند. سوفیا ناپدید می‌شود و یوناتان برای پیدا کردنش به جنگل می‌رود و متوجه می‌شود که سوفیا با خرس بزرگی دوست شده که شکارچی قصد کشتنش را دارد آنها به خرس بزرگ کمک می‌کنند که از دست شکارچی فرار کند؛ ولی شکارچی قصد ندارد که از این شکار صرف نظر کند و در نهایت خودش را به کشتن می‌دهد و بچه‌ها نزد پدربزرگشان برمی‌گردند.

فیلم سینمایی "سامی 2" به کارگردانی وینست کت سلوت، جمعه 7 شهریور ساعت 9 از شبکه پنج پخش می‌شود. در این فیلم خواهید دید: روزی سامی با ری و دوستانش مشغول تفریح در ساحل هستند که چند صیاد آنها را صید می‌کنند و به آکواریوم می‌برند که پُر از گونه‌های مختلف موجودات دریایی است. سامی با چند تا از ماهی‌ها دوست می‌شود که قصد فرار از آکواریوم را دارند ...

فیلم تلویزیونی "آزاد راه" به کارگردانی عباس رافعی، جمعه 7 شهریور ساعت 13:30 از شبکه پنج پخش می‌شود. در این فیلم خواهیم دید: سلمان یک طلبه جوان است که به خاطر نذر پدرش وارد حوزه شده است و قرار است در آینده قاضی شود. او با پریسا نامزد است و سعید هم محله‌ای پریسا که به وی علاقمند است یک روز که او و سلمان را با هم می‌بیند می‌خواهد برویشان اسید بپاشد که اسید روی دست سلمان می‌ریزد. مرتضی برادر پریسا با سلمان برای صحبت با سعید به کارگاه او می‌رود و ناخواسته سعید را می‌کشد و از سلمان می‌خواهد که این موضوع را به کسی نگوید. سلمان دچار مشکل روحی می‌شود او به خانه سعید می‌رود و به آنها کمک‌هایی می‌کند. او ازدواجش را عقب می‌اندازد تا ... مهدی پاکدل، بهنوش طباطبایی، تینا آخوندتبار، هومن سیدی و حبیب اسماعیلی در فیلم تلویزیونی "آزاد راه" بازی کرد‌ه‌اند. فیلم سینمایی "آزادراه" به کارگردانی "عباس رافعی"، شنبه 8 شهریور ساعت 1 بامداد از شبکه پنج بازپخش می‌شود.

فیلم تلویزیونی "تلسکوپ" به کارگردانی جواد مزدآبادی، شنبه 8 شهریور ساعت 9 از شبکه پنج پخش می‌شود. در خلاصه داستان آمده است: سهراب جوان معتادی است که به واسطه اوضاع نامساعدش همه چیز از جمله خانواده‌اش را از دست داده است. روزی دخترش هستی برای دیدن او می‌رود و از آروزیش برای رصد پدیده‌ای در آسمان سخن می‌گوید. سهراب تمام تلاشش را برای خریدن تلسکوپ می‌کند ولی نمی‌تواند کاری از پیش ببرد. در نهایت با تخلیه اتاق مسکونی‌اش و فروش لوازم کمی که دارد غالب مبلغ مورد نیاز برای خرید تلسکوپ را فراهم می‌کند و بقیه پول را از فردی که به او بدهکار است می‌گیرد و ... رضا ناجی، رامین راستاد، مختار سائتی و افشین سنگ چاپ بازیگران این فیلم هستند.

فیلم تلویزیونی "تفاخر" به کارگردانی سیامک خواجه وند، شنبه 8 شهریور ساعت 13:30 از شبکه پنج پخش می‌شود. این فیلم ماجرای آدم خیری است که به خاطر بزرگ نمایی، کار خیر می‌کند که در طول داستان پی به اشتباهات خود می‌برد و به نتیجه می‌رسد که ... مریم سلطانی، محمد عمرانی، سیدرضا حسینی و مهدی امینی خواه در فیلم تلویزیونی "تفاخر" بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی "به وقت شام" به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا، یکشنبه 9 شهریور ساعت 1 بامداد از شبکه پنج پخش می‌شود. در این فیلم خواهید دید: یونس و علی، پدر و پسر خلبانی هستند که مأموریت ویژه آن‌ها به پرواز درآوردن یک هواپیمای ایلوشین در تَدمُر به سمت دمشق است. آن‌ها باید مردم تحت ظلم داعش را به وسیله این پرواز نجات دهند اما در این راه مشکلات زیادی در انتظار آنها است.... بابک حمیدیان، هادی حجازی‌فر، پیر داغر، خالد السید، رامی عطاالله، الیث المفتی و ژاله کاظمی در فیلم سینمایی "به وقت شام" هنرنمایی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی "بچه‌های ابری" به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی، یکشنبه 9 شهریور ساعت 9 از شبکه پنج پخش می‌شود. در خلاصه داستان آمده است: محمد علی با پدرش حاج آقا به حسینیه می‌رود و در آنجا با دختر کوچکی به نام زهرا که نوه خادم آنجاست آشنا می‌شود یک شب شخصی اعلامیه به محمد علی می‌دهد و او که نمی‌داند چیست بین بچه‌ها و در قسمت زنانه پخش می‌کند و بعد وقتی مامورین ساواک به حسینیه می‌آیند مجبور می‌شود که با اعلامیه‌ها فرار کند و ... حامد زیاران، ملیکا ناظری، محمد فیلی و پرویز شاهین خو در فیلم تلویزیونی "بچه های ابری" بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی "به سادگی یک ملاقات" به کارگردانی سیامک صرافت، یکشنبه 9 شهریور ساعت 13:30 از شبکه پنج پخش می‌شود. در این فیلم خواهیم دید: مسعود شکیبا وکیل خوبی است که قصد دارد به خارج از کشور سفر کند ولی به همسرش چیزی در این خصوص نگفته است. او برای چک آپ نزد یکی از دوستانش که پزشک است می‌رود و اتفاقی روحانی به نام شیخ محمد را ملاقات می‌کند که به گفته پزشک راهی برای معالجه سرطان پیدا کرده است، ولی شکیبا باور ندارد. پس از اینکه متوجه می‌شود سرطان دارد به دنبال پیدا کردن آن روحانی است و یک راننده جوان به نام فرامرز او را به این سفر می‌برد. در طول مسیر فرامرز از مشکل مالی‌اش برای شکیبا می‌گوید و این که با داشتن این پول می‌تواند همسرش را بر سر خانه و زندگیش بازگرداند. در نهایت شکیبا به روستایی که شیخ محمد زندگی می‌کند می‌رسد و متوجه می‌شود که ... مهدی فقیه، حسن اسدی، محمد رضا عباس نژاد و مینا نوروزی در فیلم تلویزیونی "به سادگی یک ملاقات" بازی کرده‌اند.

 شبکه شما

فیلم تلویزیونی "یک خواب کوچولو" به کارگردانی حسین عامری، پنجشنبه 6 شهریور ساعت 24 از شبکه شما پخش خواهد شد. در خلاصه داستان آمده است: مسلم، جوان نوحه خوان به همراه همسرش مینا سوار بریک موتور در جاده با وانتی تصادف می‌کند. راننده وانت علی رغم جراحت سخت مینا و درماندگی مسلم می‌گریزد و مینا در می‌گذرد. از این پس زندگی مسلم، رنگی از انتقام به خود می‌گیرد. مسلم جستجویی را برای یافتن ضارب می‌آغازد و در این سفر و مسیر با کسانی آشنا می‌شود که به تدریج مسلم بدبین شده و همه را دگرگون می‌سازد. در پایان مسلم به مادر همان ضارب می‌رسد؛ زن که مسلم را نمی‌شناسد بر سر قبر پسر سخنانی را به مسلم می‌گوید و ... ارسطو خوش رزم، علی رضا پور محمد، لیلا جوان و سعید آهویی در فیلم تلویزیونی "یه خواب کوچولو" بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی "یک ماه دوست داشتنی" به کارگردانی امین شجاعی، جمعه 7 شهریور ساعت 13:30 از شبکه شما پخش خواهد شد. در خلاصه داستان آمده است: محمد باقر به همراه همسرش بی بی بتول در قرعه کشی سفر به کربلای معلی شرکت می‌کند که در این قرعه‌کشی او برنده و نام همسرش در نمی‌آید. علی رغم این مسئله محمد باقر به هم ولایتی‌هایش اعلام می‌کند که نام هر دوی آنها برای سفر معنوی در آمده است و او در برابر نصایح همسرش مبنی بر پرهیز دروغ مقاومت کرده و برای پوشش دروغ اول مجبور به گفتن دروغ‌های دیگر می‌شود. روز موعود فرا می‌رسد او به همراه همسرش با بدرقه مردم راهی شهر می‌شوند. محمد باقر در ابتدا تلاش می‌کند ترتیب سفر با همسرش را بدهد اما در این مسیر فریب فرد کلاهبرداری را می‌خورد و ... یدالله شادمانی، فاطمه درویش نژاد، علی کهن، علی نفیسی، بهزاد تاج الدین و مسعود فوقانی در این فیلم بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی "نمایش تمام شد" به کارگردانی افشین علیزاده، شنبه 8 شهریور ساعت 13:30 از شبکه شما پخش خواهد شد. در خلاصه داستان آمده است: احمد دانش آموخته‌ی تئاتر و تولد یافته در خانواده‌ای تعزیه‌گردان، در حال حاضر برای تامین هزینه‌ درمان برادر جانبازش محمود که در گذشته شبیه خوان حضرت ابوالفضل (ع) بوده، مسافرکشی می‌کند. روزی او از سوی سحر محرابی برای ایفای شبیه حضرت ابوالفضل (ع) در تعزیه‌ای با شیوه‌ نوین به دانشکده دعوت می‌شود. تمرین آغاز می‌شود اما احمد به یک باره تمرین را در میانه آن ترک می‌کند و سحر علی‌رغم میل باطنی کسی دیگر را جایگزین احمد می‌کند استاد مرتضایی که از مدرسان دانشکده است اعتقاد دارد که دلیل ناراحتی احمد، وضعیت برادرش است و او به رغم خود از جایی ضربه خورده که برای دیگران راحت است. برای همین از احمد می‌خواهد به نمایشی که دو روز بیشتر به اجرای آن نمانده، باز گردد. احمد نمی‌پذیرد اما ... کیوان محمود نژاد، هادی افتخار زاده، وحیده صحرا نورد، بیتا آزادی و وحید منافی در فیلم تلویزیونی "نمایش تمام شد" بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی "مادرم باش" به کارگردانی مسعود رشیدی، یکشنبه 9 شهریور ساعت 13:30 از شبکه شما پخش خواهد شد. داستان فیلم روایت کاروانی است که قصد رفتن به کربلا را دارند. در کرمانشاه نرسیده به مرز به دستور فرمانده پاسگاه از رفتن این کاروان به خاک عراق جلوگیری می‌شود. در میان مسافرین زن مسنی است که قصد دارد به زیارت کربلا برود، دلیل رفتنش خوابی است که در آن فرزند مفقودالاثرش از او خواسته است که به زیارت کربلا برود. او پیاده راهی مرز می‌شود. در طول مسیر دختر عکاسی (دختر فرمانده پاسگاه) که از آثار جنگ عکاسی می‌کند پیرزن را می‌بیند و او را سوار اتومبیل خود می‌کند. در مسیر جوان چاقچی آنها را به گروگان می‌گیرد. پیرزن، جوان را نصیحت می‌کند و از او می خواهد که دست از اعمالش بردارد. جوان با نصیحت‌های پیرزن متحول می‌شود و ... فرامرز صدیقی، زهره صفوی، رامین راستاد، شیوا بلوریان و علی امجدی در فیلم تلویزیونی "مادرم باش" هنرنمایی کرده‌اند.

 شبکه کودک

انیمیشن سینمایی "آن‌سوی پرچین" به کارگردانی تام جوهانسن، پنجشنبه 6 شهریور ساعت 14 از شبکه کودک پخش خواهد شد. داستان این انیمیشن درباره‌ یک راکون به‌نام آرجی است که قصد دارد تمام ذخیره‌ زمستانی دوستش که یک خرس است را بدزدد. اما حین این کار خرس از خواب بیدار می‌شود و آرجی هول می‌شود و همه‌ غذاها از غار که بالای کوه است سقوط می‌کند و نابود می‌شود. خرس عصبانی شده و او را تهدید می‌کند...

فیلم سینمایی "شاهزاده کوچک دلاور" به کارگردانی ایسائو تاکاهاتا، جمعه 7 شهریور ساعت 14 از شبکه کودک پخش خواهد شد. در این فیلم خواهید دید: هوروس پسر نوجوانی است که روزی از پای یک دیو سنگی شمشیری را خارج می‌کند. دیو به او می‌گوید که اگر بتواند دوباره شمشیر را تیز کند به شاهزاده خورشید تبدیل می‌شود. پدر پیر هوروس می‌میرد و هوروس به دهکدۀ محل تولدش باز می‌گردد. پدرش به او می‌گوید که شیطان روزی مردم را فریب داده و آنها سرزمین خود را ویران کرده‌اند. او در راه رسیدن به دهکده با گروم والد که شیطان است روبه‌رو می‌شود و پیشنهاد او را برای دوستی و همراهی او رد می‌کند. او هوروس را از کوه ایین می‌اندازد، اما ...

انیمیشن سینمایی "عاشورائیان ـ مسلم ابن عقیل (ع)" به کارگردانی ناهید صمدی‌امین، شنبه 8 شهریور ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد. در این انیمیشن خواهید دید: مسلم بن عقیل، پسر عمو و نماینده‌ی امام حسین علیه‌السلام، بنا به دعوت مردم کوفه از امام حسین علیه‌السلام، به این شهر عزیمت می‌کند تا از مردم این شهر بیعت بگیرد. حامیان خلیفه، یزید را از ناتوانی نعمان، حاکم کوفه، مطلع کرده و یزید، عبیدالله بن زیاد را به این شهر می‌فرستد. مردم کوفه به تصور اینکه او امام حسین علیه‌السلام است از او استقبال می‌کنند. عبیدالله، بیعت‌کنندگان امام حسین علیه‌السلام را تهدید کرده و به دیدن یکی از ایشان به‌نام هانی می‌رود. به مسلم، که در خانه هانی به سر می‌برد، پیشنهاد می‌شود عبیدالله را بکشد ولی او حرمت مهمان را نگاه داشته و دست بر شمشیر نمی‌برد....

فیلم تلویزیونی "نقش و نقاش" به کارگردانی مهدی جعفری، یکشنبه 9 شهریور ساعت 14 از شبکـه کودک پخش خواهد شد. در این فیلم خواهیم دید: مصادف با دهه اول ماه محرم حاج یوسف که پدر حبیب است برای تکیه روستا نذر آویختن یک پرده نقاشی با موضوع عاشورا می‌کند و با رأی‌گیری از افراد شورا تصمیم به برپایی مراسم پرده‌خوانی، تعزیه و دعوت از یک گروه تعزیه‌خوان می‌کنند؛ در حالی که هیچ‌کدام از اهالی این روستا تاکنون عزاداری به این شکل را ندیده‌اند. حبیب که فلسفه شهادت امام حسین(ع) هنوز برایش قابل فهم نیست، با ذهن کودکانه خود سعی در برهم زدن تعزیه دارد. در نهایت معلم روستا با زبان کودکانه به انتقال مفاهیم عاشورا و فلسفه قیام امام حسین(ع) می‌پردازد... محمود عزیزی، پرویز فلاحی پور، ستاره پسیانی و آتش تقی‌پور در فیلم تلویزیونی "نقش و نقاش" ایفای نقش کرده‌اند.

 شبکه امید

فیلم سینمایی "آن سوی صخره‌ها" به کارگردانی سیمون رابی، پنجشنبه 6 شهریور ساعت 9 از شبکه امید پخش خواهد شد. در این انیمیشن خواهیم دید: آداما دوازده ساله که در روستایی دورافتاده واقع در غرب آفریقا همراه با خانواده‌اش در وضعیت جنگی نابسامانی زندگی می‌کند، هرگز از روستا بیرون نرفته است. اما زمانی که برادر بزرگ ترش سامبا یک‌باره ناپدید می‌شود، آداما تصمیم می‌گیرد از روستا بیرون برود و دنبالش بگردد که ...

فیلم تلویزیونی "برگ‌های پاییزی" به کارگردانی مهدی رمضانی، پنجشنبه 6 شهریور ساعت 17:45 از شبکه امید پخش خواهد شد. در این فیلم خواهیم دید: غلامرضا به همراه بیژن بعد از پرس و جو متوجه می‌شوند، سیدمرتضی به همراه چند نفر از متولیان معتمد محل امتیاز ساخت حسینیه محل را به شخصی می‌دهند که متدین و متولی مراسم عزاداری امام حسین(ع) است. در این حین غلامرضا با همراهی بیژن و دوستان قدیمی پدر و پیش نماز و روحانی محل مراسم عزاداری امام حسین(ع) را با یکدیگر برگزار می‌کنند که ... میرطاهر مظلومی، رضا بنفشه‌خواه، افشین سنگ چاپ، فوژان قبادیان، مهری سادات ال آقا،میلاد آزاد و مهدی رمضانی در این فیلم بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی "قصری در آسمان" به کارگردانی هایائو میازاکی، جمعه 7 شهریور ساعت 9 از شبکه امید پخش خواهد شد. در این انیمیشن خواهیم دید: شیتا دختر نوجوانی بوده که وارث یک سنگ باارزش از خانواده‌اش است سنگی که افراد شرور زیادی به دنبال آن هستند، وقتی او در یک بالن به سر می‌برد افراد شروری به بالن حمله کرده و در پی به دست آوردن سنگ همۀ مسافران را می‌کشند در این ماجرا شیتا از بالن به بیرون می‌افتد، هم‌زمان پسری به نام پاتزو شاهد معلق بودن او در آسمان است؛ پاتزو جان شیتا را نجات می‌دهد و تصمیم می‌گیرد که از او حفاظت کند، پاتزو برای شیتا از پدرش و افسانۀ قلعۀ لاپوتا می‌گوید افسانه‌ای که بیشتر شبیه یک رؤیا است در همین موقع افراد شروری که به دنبال شیتا بودند سر می‌رسند آن‌ها ...

فیلم سینمایی "گره سبز" به کارگردانی الهه السادات شاه حسینی، جمعه 7 شهریور ساعت 17:45 از شبکه امید پخش خواهد شد. داستان فیلم در مورد رضا پسربچه‌ای بازیگوش است که علاقه بسیاری به موتورسواری دارد و برخلاف میل پدر هرازگاهی با پولی که از کار در کارگاه قالی بافی سید سلیم می‌گیرد، موتور یکی از اهالی را اجاره کرده و سوار می‌شود. تا آن که یک روز دوست صمیمی‌اش علی که پسر آرام و سر به راهی است به سفارش سید سلیم راهی ده بالایی می‌شود تا دیگ را برای پخت نذری محرم به آشپزخانه مسجد ببرد که رضا در حال موتور سواری او را دیده  با اصرار می‌خواهد که علی را برساند. علی به اصرار او تن داده و سوار می‌شود که ... فخرالدین صدیق شریف، رضا بنفشه‌خواه، مینا نوروزی و فرحناز منافی ظاهر در فیلم تلویزیونی "گره سبز" ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی "یک قدم تا خدا" به کارگردانی علی عطشانی، شنبه 8 شهریور ساعت 17:45 از شبکه امید پخش خواهد شد. در این فیلم خواهید دید: دخترکی خردسال به قصد متبرک نمودن انگشتری مادربزرگش که در بستر بیماری است به امام‌زاده می‌رود. اما ناگهان انگشتری از دستش به داخل ضریح می‌افتد. در این زمان پسر بچه‌ای کوتاه‌قد (بیمارهموفیلی) به کمک دخترک می‌شتابد تا انگشتر را از ضریح بیرون بیاورد. او نخست با برداشتن کلید ضریح به‌دور از چشم متولی امام‌زاده سعی می‌کند در را باز کند اما موفق نمی‌شود. سپس با استفاده از یک اهرم فلزی قفل را شکسته داخل ضریح می‌شود و انگشتری را به دخترک می‌دهد. در همین زمان روحانی محل به همراه متولی امامزاده سر می‌رسند و پسرک مجبور می‌شود خود را در ضریح پنهان کند.... محمدرضا ناجی، حسین سلیمانی و زهرا میرزایی در فیلم تلویزیونی "یک قدم تا خدا" بازی کرده‌اند.

انیمیشن سینمایی "خورشید نینوا" به کارگردانی علیرضا فرمانی، یکشنبه 9 شهریور ساعت 9 از شبکه امید پخش خواهد شد. در این انیمیشن خواهیم دید: پس از مرگ معاویه، پسرش یزید، جانشین او می‌شود و تلاش می‌کند تا به اجبار از امام حسین علیه‌السلام بیعت بگیرد. امام با او بیعت نمی‌کنند و برای حفظ حرمت خانه‌ خدا و به‌دنبال دعوت کوفیان از ایشان، از مکه به سوی کوفه حرکت می‌کنند. در راه کوفه خبر شهادت مسلم بن عقیل، پسرعمو و فرستادۀ امام، به ایشان می‌رسد. سپاه حر راه را بر امام می‌بندند و ایشان راهی دیگر برمی‌گزینند. آنها در روز دوم محرم‌الحرام سال ‎۶۱ هجری، وارد صحرای کربلا می‌شوند. لشکر عمر سعد، سد راه امام شده و آب را بر ایشان می‌بندند. در نهایت واقعه کربلا رخ می‌دهد و امام و یارانشان به شهادت می‌رسند.

فیلم سینمایی "ناسور" به کارگردانی کیانوش دالوند، یکشنبه 9 شهریور ساعت 17:45 از شبکه امید پخش خواهد شد. این فیلم روایت زندگی عبیدالله بن حر جعفی یکی از کوفیانی است که از امام حسین (ع) دعوت کرده تا به کوفه بیایند و زمانی که می‌شنود سپاه امام به کوفه نزدیک شده است، از این شهر خارج می‌شود تا با ایشان روبرو نشود، اما از بد حادثه به صورت کاملا ناگهانی با ایشان روبرو شده و مجبور می‌شود تا دست رد به سینه امام بزند که ...

 شبکه افق 

فیلم سینمایی "فراری" به کارگردانی رابرت ردفورد، جمعه 7 شهریور ساعت 10 از شبکه افق پخش خواهد شد. در این فیلم با بازی بریت مارلینگ و استنلی توسی خواهید دید: جیم گرنت، وکیل زبردست دادگستری، زندگی خوب و شرایط مطلوب کاری را برای خود در آمریکا فراهم کرده است که با دستگیری زنی به‌نام شارون سلارز، اوضاع به‌هم می‌ریزد. او اذعان می‌کند که 30 سال قبل به‌همراه جیم، و چند نفر از اعضای گروه طرفدار صلح به قصد دزدی وارد بانکی در میشیگان شده‌اند. این عمل آنها منجر به درگیری و تیراندازی و نهایتا مرگ نگهبان بانک می‌شود....

فیلم سینمایی "هیهات" به کارگردانی هادی نائیجی، دانش اقباشاوی، روح الله حجازی و هادی مقدم دوست، جمعه 7 شهریور ساعت 18:30 از شبکه افق پخش خواهد شد. این فیلم حکایت مادر پیری است که سال‌ها در حسرت زیارت کربلا مانده و حالا گذر ضریح جدید امام حسین از محل سکونتش، فرصتی است برای آن که در انتهای عمر، دست کم ضریح جدید مولایش را زیارت کند. تلاش‌های پسر پیرزن برای ایجاد این فرصت ثمر نمی‌دهد و ... حمید فرخ نژاد، حامد بهداد، بابک حمیدیان، مینا ساداتی و آلا نجم در فیلم سینمایی "هیهات" نقش‌آفرینی کرده‌اند. 

 شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی "یک تکه نان"، "گهواره"، "آتشفشان"، "من هنوز آلیس هستم"، "سفیر"، "اروند"و "قاتل حرفه ای: مامور 47" پنجشنبه 6 شهریور ساعت 11، 13، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

فیلم‌های سینمایی ‌و تلویزیونی "مدفن کرم‌های شب تاب"، "روشنی صبحدم"، "قله نانگا"، "دل‌های شکسته"، "شب"، "فرستاده"و "من دنیل بلیک هستم" جمعه 7 شهریور ساعت 11، 13، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

فیلم‌های سینمایی ‌و تلویزیونی "شب" به کارگردانی "رسول صدرعاملی"، "سایه بر خورشید" به کارگردانی "محمد تقی انصاری"، "سرکار"، "من دنیل بلیک هستم"، "روز واقعه" به کارگردانی "شهرام اسدی"، "میهمان داریم" به کارگردانی "محمدمهدی عسگرپور" و "دنیای کاغذی" شنبه 8 شهریور  ماه ساعت 11، 13، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

فیلم‌های سینمایی ‌و تلویزیونی "روز واقعه" به کارگردانی "شهرام اسدی"، "کوچه هفتم" به کارگردانی "حسین تبریزی"، "سپید روز بی پایان"، "دنیای کاغذی"، "ماه جبین" به کارگردانی "روح الله حجازی"، "هیوا" به کارگردانی "رسول ملاقلی پور" و "نردبان 49" یکشنبه 9 شهریور ساعت 11، 13، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.