سرویس سینمایی هنرآنلاین:  رامبد جوان با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود خبر از ساخت سریال "شاخ" داد و درباره "استندآپ شو" توضیحاتی ارائه کرد.

او در بخشی از این متن با اشاره به برنامه "استندآپ‌شو" که قرار بود در قالب یک برنامه اینترنتی منتشر شود اما پخش آن لغو شد، نوشت: "با عذرخواهی از همه عزیزانی که در استندآپ‌شو با ما همراه بودن، داورهای محترم سرکار خانم ویشکا آسایش و سروش صحت عزیز، همه همکاران و عوامل پشت صحنه، تمام شرکت‌کننده‌های محترم و دوستانی که برای شرکت در مسابقه ویدئو ارسال کرده بودن، اسپانسرهای محترم و تماشاچیانی که منتظر پخش برنامه بودن، مسابقه‌ی اینترنتی استندآپ شو تعطیل شد و احتمالاً به خندوانه که حدود آبان ماه پخش خواهد شد منتقل می‌شه. با نام خنداننده شوی ۳ و البته بزرگ‌تر و خفن‌تر و با فرصت بیشتر برای کمدین‌های جوان. به احتمال زیاد به تعداد پذیرفته‌شدگان هم اضافه خواهد شد. چه جوریش رو بعداً می‌گم."

 جوان همچنین به دیگر پروژه نمایشی خود در قالب سریال شبکه نمایش خانگی هم اشاره کرد و نوشت: "سریالی رو برای نمایش خانگی خواهم ساخت به اسم "شاخ" که ماجرای شکل‌گیری یک گروه موسیقی جوان و پرانرژی و مصمم است. دیرتر اطلاعات بیشتر بهتون خواهم داد. یکی از نکات جذابش اینه که ۵ تا جوان ۲۰ تا ۲۵ سال که هنوز هیچ‌کدام پا به جهان حرفه‌ای نداشتن نقش‌های اصلی رو بازی خواهند کرد. همچنان مشغول تست گرفتن از هنرجوهای بازیگری و البته نوازندگان جوان هستیم.(این راه فعلاً ادامه داره)"

این کارگردان و برنامه‌ساز تلویزیونی در بخش دیگری از این متن با انتقاد نسبت به حرف‌وحدیث‌های مطرح شده در فضای مجازی درباره فعالیت‌های خود اعلام کرد: جدیداً اخبار پرت‌وپلا راجع به کاره‌ام در بعضی از بسترهای خبری منتشر شده که به دوستان علاقمند عرض می‌کنم موضوعات کاریم رو خودم از صفحه‌ام منتشر می‌کنم و اونچه که غیر از اینجا منتشر می‌شه (در صورت مغایرت با موضوعات منتشر شده در صفحه‌ی من) قطعاً اشتباه و بی اساسه."

جوان در بخش‌های دیگر این یادداشت اینستاگرامی اشاره‌هایی کوتاه به موضوعات روزی همچون "التهاب ناشی از گرانی و بیکاری در زندگی مردم"، "اخبار عجیب کرونا"، "لزوم استفاده از ماسک" و "انتقاد از برخی واکنش‌های سیاسی و غیرانسانی نسبت به حادثه بیروت" داشت.