سرویس سینمایی هنرآنلاین: کاوه سجادی‌حسینی این روزها مشغول تولید یک مجموعه فیلم کوتاه تحت عنوان "ما هنوز زنده‌ایم" است که اپیزود اول آن با عنوان "من را نپوشان" این روزها در مرحله صداگذاری قرار دارد.

نسیم مسلمی و ستاره طبسی دو بازیگر اصلی این فیلم کوتاه هستند و در خلاصه داستان این اثر که فیلمنامه آن توسط کاوه سجادی‌حسینی و محمد رحمتی نوشته شده، آمده است: "من درگیر یه پرونده دیگه‌ام...دیر می‌رسم".

سجادی‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره تولید این مجموعه فیلم کوتاه بیان کرد: "ما هنوز زنده‌ایم" یک مجموعه داستان فیلم کوتاه چهار اپیزودی است که از نظر تم و محتوا مرتبط به یکدیگر هستند، اما از نظر قصه هرکدام قصه خود را دارند.

وی در ادامه به چرایی ساخت این مجموعه پرداخت و افزود: با توجه به شرایط حال حاضر و اتفاقی که پس از شیوع کرونا رخ داد، تصمیم گرفتم این مجموعه را با بودجه‌های نرمال و کمتری همراه با بازیگران خوب و جوان تئاتر و سینما بسازم چرا که با توجه به بودجه کمی که برای ساخت هر اپیزود در نظر گرفتم نمی‌شد از بازیگران سوپراستار استفاده کرد، اما خود این اتفاق سبب معرفی بازیگران تازه به سینما خواهد بود. بنابراین یکسری ایده در ذهن داشتم که آن‌ها را در قالب این مجموعه تولید خواهم کرد. فیلمساز به فیلم ساختن زنده است و دوست داشتم حتی در این شرایط نیز فیلم بسازم.

کارگردان "بوفالو" همچنین گفت: یک اپیزود از این مجموعه تحت عنوان "من را نپوشان" تولید شده است و به‌مرور باقی اپیزودها را با بودجه‌های مختص به خود در فواصل زمانی گوناگون همراه با عوامل متفاوت خواهم ساخت. قصه بعدی "داس" است که به همراه علیرضا ثانی‌فر آن را نوشته‌ام، دو اپیزود بعدی "فری کثیف" و "آبزی" نام دارند که هر دو نوشته خودم هستند.

سجادی‌حسینی درباره فضای حاکم بر قصه‌ها توضیح داد: فضای اجتماعی و روابط انسانی را در برمی‌گیرد. اما تم اصلی تنهایی است که در هر چهار اپیزود وجود دارد. از سوی دیگر هرکدام از این قصه‌ها ژانر و شکل اجرایی و فرم مختص به خود را دارند.

او در خاتمه درباره نحوه اکران این فیلم‌ها نیز اظهار کرد: فعلاً تصمیم جدی برای نمایش تکی این فیلم‌ها ندارم و ترجیح می‌دهم که همه این فیلم‌ها همان‌طور که گفتم در قالب یک مجموعه و پشت سر هم به نمایش درآید، هرچند که هرکدام از آن‌ها یک فیلم کوتاه کاملاً مجزا از هم هستند که می‌توانند به‌تنهایی در جشنواره‌ها حضور یابند.