سرویس سینمایی هنرآنلاین: کریم امینی این روزها فیلم سینمایی "گربه سیاه" به تهیه‌کنندگی بهرام رادان را در نوبت اکران سینماها دارد. در این فیلم که به مشکلات قشر نوجوان می‌پردازد، ترلان پروانه، بهاره کیان افشار، کیا رکنی، حسین پورکریمی و بهرام رادان به ایفای نقش می‌پردازند.

امینی در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره وضعیت اکران این فیلم بیان کرد: منتظر هستیم شرایط بهتر شود و بتوانیم "گربه سیاه" را در سالن‌های سینمایی اکران کنیم. فیلم به درد اکران آنلاین نمی‌خورد و باید در سالن‌ و روی پرده سینمایی دیده شود. "گربه سیاه" فیلمی است که حرف برای گفتن بسیار دارد.

او درباره سایر فعالیت‌های خود گفت: پس از تجربه خوبی که با بهرام رادان در روند ساخت فیلم "گربه سیاه" داشتم، طرح سریال"هیلو" را برای شبکه نمایش خانگی با او مطرح کردم و او نیز دوست داشت و این همکاری برای بار دوم تکرار شد.  یک سال است که روی فیلمنامه سریال مشغول کار هستیم و ماجرا برایمان جدی شده است. در حال حاضر علی باطنی، آرمین طهماسبی و من مشغول نگارش فیلمنامه هستیم که تاکنون نگارش یک فصل آن به اتمام رسیده است. "هیلو" قصه‌ای مهیج و عاشقانه دارد به سبب صحنه‌های اکشن فراوان مجموعه‌ای پرهزینه‌ است. هر قسمت از این سریال خود به تنهایی یک فیلم سینمایی است که ابتدا و انتها دارد و مخاطب می‌تواند با دیدن آن لذت ببرد.

این کارگردان درباره عنوان سریال نیز توضیح داد: "هیلو" نام یکی از کاراکترهای اصلی فیلم است.

امینی درباره لوکیشن‌های فیلم اظهار کرد: برای این فصل بیشتر لوکیشن‌های فیلم در تهران است  ضمن این که با توجه به شیوع ویروس کرونا نمی‌شود جایی خارج از تهران رفت، به این دلیل که نمی‌دانیم کرونا تا کی همراه ما هست و تا کی ادامه خواهد داشت سعی می‌کنیم تمامی پروتکل‌های بهداشتی را برای حفظ سلامت خود و همکارانم در نظر داشته باشیم. بنابراین فعلاً این فصل در تهران و شاید اطراف آن باشد.